hendrie

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

wifi werkt niet meer op galaxy ace

hallo,

ik heb sinds een maandje de samsung galaxy ace. prima toestel en heb er goed schik van. afgelopen maandag heb ik het toestel via 'kies' een update laten doen van de firmware. vanaf toen doet de wifi erg raar. valt zomaar weg, geen verbinding melding of het toestel herstart zomaar. ook zijn soms sommige apps compleet weg. zodra ik de wifi uitzet is er niets aan de hand.
weet iemand hoe ik dit weer goed krijg?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
hendrie
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
heb m'n toestel terug. ze hebben een software-update gemaakt staat op de bon. toestel werkt iedergeval weer naar behoren.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hi Hendrie,

Welkom op het Vodafone Forum!
Als ik je post zo lees lijkt het verkeerd gegaan te zijn tijdens de update. Het raar functioneren van je WI-FI is natuurlijk wel vervelend.
Ik ben echter bang dat niemand je kan vertellen hoe je dat goed moet krijgen.

Wat je eens kunt proberen, maar ik kan geen garanties bieden, is het toestel een harde reset geven. Je kunt ook eens proberen je toestel terug naar fabrieksinstellingen te zetten. (Al word het toestel terug naar fabrieksinstellingen gezet bij een update)

Dat apps verdwenen zijn heeft ook te maken met deze update. Of bedoel je apps die voorheen voorgeinstalleerd waren?

Laat het ons weten!

hendrie
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
de apps die verdwijnen zijn sommige die ik zelf geinstalleerd zijn, maar ze komen na +- 5 min wel weer terug. maar ik zal hem eens een harde reset geven en anders de instellingen terug zetten. ik zal het dan ff laten weten.
hendrie
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
zo'n harde reset heeft niet geholpen. wel lastig ben nu alle instellingen en apps kwijt. via instellingen, privacy, standaartgegevens herstellen niet,  maar ook de home en aan/uit knop tegelijk indrukken ook niet.
en nu? iemand nog ideen?

coendewinter

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb exact hetzelfde probleem als hier beschreven, en ben ook heel benieuwd naar een oplossing. Ik ga er van uit dat als er een update is dat ik van Samsung mag verwachten dat dat een verbetering is, en als - zoals nu - blijkt dat dat niet het geval is Samsung ook met een oplossing komt.
hendrie
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
ik heb mijn toestel vorige week terug gebracht naar de winkel. moeten ze het daar maar uitzoeken. zou max 2 weken duren. ben benieuwd.
hendrie
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
heb m'n toestel terug. ze hebben een software-update gemaakt staat op de bon. toestel werkt iedergeval weer naar behoren.
jeremyb

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hey Newbie

Fijn om te horen dat het opgelost is. 😄

Ik zal hierbij dit topic sluiten maar niet verwijderen. Dit houdt in dat andere gebruikers die hetzelfde probleem ondervinden, jouw informatie nog steeds terug kunnen vinden. Misschien dat het hun ook de oplossing biedt voor dat probleem.

Greetz!!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic