Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,321Oplossingen
  • 1,796Discussies
  • 84.9KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

nokia c3 Alleen-lezen Onopgelost

ik kan geen smsjes meer versturen en niet meer bellen terwijl ik wel nog 10 euro beltegoed heb een sms blox en 50 gartis smsjes. ik kan ze wel ontvangen hoe kan dit? Kan iemand me helpen? Natasja.

Toestelkeuze Alleen-lezen Onopgelost

Hallo iedereen, Ik heb een vraag over het verlengen van mijn abonnement. Binnenkort kan ik deze verlengen en wil bij Vodafone blijven, omdat ze een prima dekking hebben in zowel mijn woon en werkomgev...

SGN Alleen-lezen Onopgelost

Het Topic over Samsung Galaxy Nexus wordt ook lekker up to date gehouden hier he...?Gelukkig heb ik hem al een week in huis en niet dankzij Vodafone... In die winkel kom ik nooit meer.Voor de mensen d...

Vodafone Blox Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb al mijn 1000 smsjes opgemaakt in 13 dagen.Ik heb nu al opgewaardeerd voor het dan nog een keer te doen.Maar nu gaat het niet want ik moet tot de 29e wachten omdat ik het dus voor een maand had ...

Nokia Lumia Alleen-lezen Onopgelost

Guys, Er ontbreekt een Nokia Lumia Topic. Er is nog helemaal geen Windows 7 Topic/Board?! Dan maar even een schaamteloze crosspost naar de draad op GOT.Of heeft iemand hier een Lumia die zijn ervaring...

Blackberry 9000 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik probeer de simlock vrije BlackBerry 9000 Bold van mn broertje werkend te krijgen met een perpaid kaart van vodafone, maar ik krijg het internet niet werkend. Om te registeren moest de Pin en...

pin. Alleen-lezen Onopgelost

haalloo, ik heb 2dagen geleden me prepaid opgewaardeert.er is 12.50 van af gehaalt voor me internet en me pin.maar ik heb nog steeds geen internet.ik heb 2dagen gewacht, en meestal doet hij het na 3uu...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen