Nieuw: HTC Explorer! Alleen-lezen Onopgelost
Hallo mede forum gebruikers, Wij mogen met trots de nieuwe HTC Explorer presenteren. Voor iedereen die met smacht aan het wachten is op dit toestel, presenteren wij al een aantal specificaties! Dit to...
Welkom op de Vodafone Community
Hallo mede forum gebruikers, Wij mogen met trots de nieuwe HTC Explorer presenteren. Voor iedereen die met smacht aan het wachten is op dit toestel, presenteren wij al een aantal specificaties! Dit to...
Hallo mede forum gebruikers, Wij mogen met trots de nieuwe Blackberry Torch presenteren. Voor iedereen die met smacht aan het wachten is op dit toestel, presenteren wij al een aantal specificaties! Di...
Hallo,Ik zit een beetje met een vraag.Ik heb reeds een abonnement van 2 jaar op mijn HTC Chacha. Ik heb hem nu 5 maanden.Ik heb voor kerst een Blackberry gekregen,Nu ben ik benieuwd of ik mijn abonnem...
Hallo allemaal, Ik heb een 2-jarig abonnement:Bel + SMS-2 200 (27,50 euro)Nu zit ik op ongeveer 1 jaar, ik had bij het bestellen het idee om geen internet nodig te hebben. Achteraf gezien bleek ik dus...
Ik heb een blackberry torch 9800 overgekocht van iemand. Echter wou ik mijn mail instellen maar kon dit niet. Als ik mijn PIN en IMEI invul dan bestaat er al reeds een account op deze nummers. Is dit ...
Wanneer komt de update van Symbian Anna voor de E7 (059F3W6) beschikbaar?
Ik heb gisteren mijn nieuwe microsimkaartje geactiveerd. Dus er werd mij toen verteld dat het nieuwe contract dan ook zal ingaan, ik heb mijn contract verlengd. Nu blijkt dat ik voor bijna 17 euro bov...
Vandaag heb ik deze telefoon gekocht alleen mijn wifi doet het niet. als ik op internet wil gaan komt er te staan: Helaas is deze mobiele portal niet meer te benaderen via wifi. Wat kan ik hier aan do...
Gistere heb ik een nieuw toestel aangeschaft: galaxy samsung txtOmdat ik mijn oude mobiel kwijt was geraakt, gebruikte ik ook de nieuwe simkaart die in de doos zat.Ik kreeg een smsje dat ik 250 gratis...
U kent het wel.... U koopt een prachtige nieuwe smartPhone... Hélemaal bling bling en gaat meteen aan het spelen. Joepie! :D...... totdat een paar uur later je telefoon begint te zeuren om stroom. Bah...
Hi iedereen, Het leek me wel handig om een apart topic te openen waar meer informatie over het Vodafone netwerk word gegeven.Om maar bij het begin te beginnen: Het netwerk heeft verschillende soorten ...
Hoi, Ik ben hier nieuw op het forum, sinds 2 weken een vodafone abbonement en nu staat er op mijn iphone "Geen service" echter kan ik op de werkzaamheden pagina hier niets over vinden. Groetjes Ilona
Hoi, Hoe kan ik app op mijn telefoon sonyericson vivaz pro erop zetten, ik heb geen market ofzo.Wie kan mij helpen wil ontzettend wordfeud erop zetten maar weet niet of dat gaat! Groetjes Lindsey
Hallo, Als ik op mijn rekening naar het resterende beltegoed van de vorige maand kijk, dan heb ik het gevoel dat dit niet klopt. Ik ben vorige maand (1nov) begonnen met een beltegoed van €40,76 (contr...
Hey, Ik wil mijn abbo verlengen alleen hoelang duurt het voordat de witte iPhone 4S 16GB is gelevert overal zie ik ongeveer 4 weken maar op de site zie ik 1 - 3 werkdagen. Welke klopt er nou bij abonn...
Beste forum gebruikers. Sinds ik op de 10e mijn Blackberry blox activeerde, doet hij het niet. Ik krijg geen verbinding met de blackberry services (dan heb je GPRS in hoofdletters). Is hier een oploss...
Beste Allemaal,Ik vroeg mij af of iemand weet tot wanneer de actie op de iphone4s loopt. De actie is dat je 4 maanden korting krijgt op het abonnement.Ik wil dit graag weten aangezien ik een abonnemen...
gisteren mijn htc sensation nog gewoon gebruikt. ik haal hem later uit mijn zak om te bellen, en hij doet helemaal niets meer. gaat niet meer aan, opladen gaat ook niet en ook de harde reset werkt nie...
Ik heb onlangs een sim-only prepaidpakket gekocht voor 15 euro waarop vermeld staat dat dit inclusief 250 mb internet is. Er staat 5 euro aan beltegoed op en het schijnt dat ik na opwaardering nog 5 e...
Meer mensen hier last van? Hier lees ik er nog niet over, maar op internet juist vrij veel. Als ik een gesprek heb met iemand, dan klaagt die persoon over een irritante echo aan zijn kant, hij hoort z...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
86 | |
19 | |
10 |