Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,277Oplossingen
  • 1,726Discussies
  • 81.8KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Internet Blox Alleen-lezen Onopgelost

LS,Ik wil graag internet op mijn telefoon (samsung star prepaid)Ik heb dus net de mogelijkheden van blox gevonden,alleen snap ik iets niet:ik zie namelijk 2 verschillende internet blox: zorgeloos en b...

"Hoe meld ik misbruik?" Alleen-lezen Onopgelost

Het kan zijn dat er posts geplaatst worden die in strijd zijn met de Algemene Voorwaarden van het Forum. Het Forum team is er op gericht dit soort posts z.s.m. te verwijderen. Het kan zijn dat wij een...

"Wat zijn de openingstijden?" Alleen-lezen Onopgelost

Het Vodafone Forum kun je 24 uur per dag, 7 dagen per week bezoeken. Je kunt dus altijd informatie zoeken, posts plaatsen en reageren op topics en posts van anderen.Vodafone is ook aanwezig op dit for...

BlackBerry Torch demo Alleen-lezen Onopgelost

Onze Vodafone winkel medewerker Rob legt je uit wat je kunt met de BlackBerry Torch...meer video demo's kun je vinden via youtube.com/vodafonenl

Rol van het Forum team in Vodafone Red Room Alleen-lezen Onopgelost

Het Vodafone Forum team zal in dit topic niet actief reageren op vragen of discussies die off-topic zijn. Wel zal het Forum team kijken naar de topics en teksten en deze eventueel modereren. Dit zal t...

Oude Avatar vervallen, nieuwe instellen Alleen-lezen Onopgelost

Met de lancering van het nieuwe forum zijn helaas alle vorige avatars niet meegenomen. Je hebt dus de mogelijkheid om een nieuwe avatar te kiezen. Op dit moment hebben we veel telefoonafbeeldingen toe...

Ipad Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Gisteren op mijn iPad de iOS update 4.3 gedraaid. De procedure verliep normaal maar tijdens de 1ste keer inloggen liep mijn iPad vast. Na vele reset en herstel procedures ontdekte ik dat hij leek vast...

Internet Problemen Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds kort een los black berry gekocht curve 9300ik heb een vodafone simkaart erin BEL+SMS+WEBen mijn vraag is hoe komt dat?en ik wil een e-mailaccount gebruiken met een blackberry Enterprise S...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen