mctamara

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

wifi onstabiel S4 wellicht na software update samsung

Ik heb sinds kort een S4 en hele slechte wifi verbinding thuis. Mijn vriend met een S3 heeft geen problemen. Hij geeft elke keer aan dat mijn wifi verbinding onstabiel is. Ik heb wel de versie 4.4.2. De slechte wifi verbinding is volgens mij ontstaan na een Samsung software update van vorige week. Ik moet nu ook soms mijn pincode sim invoeren terwijl toestel gewoon aan staat. Ook vraagt hij dan elke keer om contacten via FB te synchroniseren en vraagt hij toestemming voor Picasa via Gmail account. Na deze update heb ik gemerkt dat de icoontjes rechtsboven, zoals batterij, verbinding etc, na de update geen kleur meer bevatten en gewoon grijs zijn. Wellicht herkend iemand dit. Wifi verbinding op een andere locatie werkt overigens prima.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Bericht (Topic) verplaatst naar het goede categorie 'Samsung': http://forum.vodafone.nl/t5/Samsung/wifi-onstabiel-S4-wellicht-na-software-update-samsung/m-p/146975...

Dit bericht is verplaatst doordat deze in de verkeerde categorie stond en behoord bij 'Samsung'.

Bekijk in context

5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Bericht (Topic) verplaatst naar het goede categorie 'Samsung': http://forum.vodafone.nl/t5/Samsung/wifi-onstabiel-S4-wellicht-na-software-update-samsung/m-p/146975...

Dit bericht is verplaatst doordat deze in de verkeerde categorie stond en behoord bij 'Samsung'.
JDEKKER

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb meerdere problemen sinds software update.
Om te beginnen kan ik het toetsenbord niet gebruiken als ik 1201 probeer te bellen krijg ik de melding:"Contacten is gestopt. OK".
Verder ben Ik al mijn contacten kwijt sinds update.
Ook merk ik dat sommige mensen mij niet kunnen sms-sen.
Voor de update ontdekte ik een ander probleem: GEEN ONTVANGST IN HET BUITENLAND terwijl ik daar wel een abonnement voor heb.
Ik ben bij de Vodafone winkel in Osdorp geweest waar ik mijn apparaat heb gekocht, de man zei geen verstand te hebben van Smartphones.

eschica

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi ik heb hetzelfde probleem: wifi onstabiel na update 4.4.2...continu geeft hij de melding erg irritant...anderen hebben geen last van dit probleem bij mij thuis en die hebben ook de samsung s4 inclusief update.

Is hier een oplossing voor?
psoeter

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Drama! Continu vliegt mijn wifi verbinding eruit. Met mijn i Phone nooit geen last gehad. Ook andere mensen bij mij thuis hebben geen last. Alleen de Samsung s5 mini.
Al met de klantenservice van Vodafone gebeld en die beloven dan van alles maar komen het niet na.
Nu na al een aantal dagen door mij Internet bundel heen.
Mobiele data uitgezet waardoor ik geen extra kosten meer heb. Wel moet ik bij weggaan van huis telkens de mobiele data weer aanzetten wil ik buiten dan wel een WhatsApp kunnen ontvangen. Geen extra kosten meer maar wel het continu aan en uitzetten van de wifi verbinding omdat Facebook niet laad, of de Internet pagina niet wil laden...

Erg teleurgesteld in Samsung en Vodafone!
Hoop nog steeds op een oplossing!
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @psoeter
Wat een vreemd en naar verhaal.
Kijk wat betreft de dekking van Wifi, daar kan Vodafone helemaal niets mee. Je geeft aan dat er allemaal beloftes zijn gedaan die niet zijn na gekomen...
Zou je kunnen aangeven wat deze beloftes zijn geweest? De collega's aan de telefoon weten dat wij geen invloed hebben op de wifi connectiviteit. Het enige wat je in dit geval zou kunnen doen, is de Wifi eens verwijderen en opnieuw installeren. Mocht dit niet helpen dan rest het reparatietraject.

Sorry wellicht niet het leukste bericht, maar ik ben liever duidelijk en recht door zee in dit soort situaties. Daar ben je het meest mee geholpen.

Groeten, Per
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic