Germaine0195

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

wifi doet het niet op samsung galaxy s plus.

ik heb sinds een week mijn samsung galaxy s plus. totaal geen problemen met normaal internet, maar wel met mijn wifi. bij de mac donalds, en andere onbeveilgde spots doet mijn wifi het gewoon. op beveiligde waar ik het wachtwoord van heb werkt het ook. alleen thuis werkt het niet. ik heb al heel vaak de modem gereset, en naar instellingen op mijn telefoon gekeken, maar niets werkt.
 
Kan iemand mij helpen??
3 Reacties 3
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Hallo Germaine,
 
jammer dat het niet wil werken zoals je verwacht.
 
Het is echter uit je verhaal wel duidelijk dat het 100% zeker niet aan je toestel ligt; in alle denkbare situaties werkt jouw internet gewoon goed, enkel thuis niet.
 
Het moet dus in ieder geval aan jouw wifi-toegang thuis liggen.
 
Nu viel het mij op dat jij 2 dingen noemt in jouw verhaal:

  • op beveiligde waarvan ik het wachtwoord heb werkt het ook
  • alleen thuis werkt het niet
Bij die 2e heb jij het niet over beveiliging. Ik mag toch hopen dat jullie WiFi thuis gewoon beveiligd is? En zo ja, heb je dan het wachtwoord daarvan ook al ingevoerd op je telefoon?
 
Laten we eerst deze onduidelijkheid uit de weg zien te ruimen, voordat we de rest overhoop gaan halen.
Germaine0195
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
om er even duidelijkheid over te krijgen: Ja onze wifi thuis is beveiligd, en ik heb hiervan ook het wachtwoord. ik heb het ook ingevoerd, Het verbinden wil alleen niet lukken. er staat dat hij aan het verbinden is, en dan ineens staat er 'verbinding verbroken'. dan probeert ie, automatisch, weer te verbinden, en dan staat er weer 'verbinding verbroken'.
 
Jessehuiskens

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Heel soms heb ik dit probleem ook maar na een paar keer lukt het wel.
 
Heb je zelf de wifi instellingen ingevoerd of heb je gezocht naar je wifi en die aangeklikt?
 
 
Als je zelf je modem gaat instellen vanaf je telefoon moet alles kloppen.
( dan bedoel ik WPA of WPS beveiliging enz. )
 
 
Anders zou ik zelf het probleem ook niet weten.
 
Jesse
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic