Ajaxthebest020

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

wie kan mijn helpen ??? wil graag wat info over mijn nieuwe abb ...

beste lezers,

ik (was een tevreden klant bij t-mobile maar na zolang een trouwe klant te zijn geweest hebben ze me echt genaait en was ik het zat en ben ik naar vodofone gestapt op advies van me vrouw dat ze nooit een probleem heeft gehad en altijd tevreden was)

nou heb ik mijn oude t-mobile abb opgezgt bij hun en bij vodafone verlengt met mijn oude nummr nou is mijn vraag wrm ik niet kan inloggen met deze info..

ONLINE-RIS-20131001-111504237-
43
ik kan dus niet inloggen er staat telkens :
Er is iets mis gegaan:Er is een technische fout opgetreden. Probeer het opnieuw nou zou ik tog wel graag is willen weten waneer ik mijn nieuwe toestel krijg want mijn oude is al helemaal op en me leen toestel van het werk heb ik ook ni lang meer... dus vodafone please help me 😄 mvg R
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Weblink: https://business.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp

Hallo,
Probeer eens of je via bovenstaande weblink je orderstatus kunt raadplegen met je (lange) ordernummer en met je e-mail adres.
Alternatief is: je ordernummer met je postcode plus je huisnummer.
Daarmee is de kans groot dat je wel je orderstatus kunt inzien.
Nog een alternatief is om de RIS uit je ordernummer weg te laten. Dus bij het invoeren van je ordernummer.

Lukt het dan nog niet, dan zul je moeten bellen met de afdeling order-afhandeling van Vodafone.
Vanaf maandag tot en met vrijdag. Telefoonnummers vindt je via de website.
- Support
- Orderstatus raadplegen.

Succes !

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic