shops65

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen internet postcode 3198LS

Telefoon geeft wel 3 G aan, instellingen staan goed, maar internet is niet te bereiken. Nu al 3 dagen!!!! Vodafone wakker worden.
4 Reacties 4
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
shops65 schreef:
Telefoon geeft wel 3 G aan, instellingen staan goed, maar internet is niet te bereiken. Nu al 3 dagen!!!! Vodafone wakker worden.
Hi Shops65,

Bij ons zijn er op dit moment in ieder geval geen problemen bekend op die postcode. Ben je de enige die dit merkt of zijn er meerdere personen die dezelfde problemen ervaren? Kun je ook aangeven wat je al zelf hebt geprobeerd om de problemen op te lossen?
shops65
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb alle instellingen samen met een collega ( ook Vodafone) nagelopen en die staan goed volgens jullie instellingen.Telefoon meerdere malen uitgezet en opnieuw gestart. beide telefoons geven wel 3 G aan maar we hebben geen internet. Het betreft hier een Samsung Galaxy en een Iphone 4S Deze problemen zijn er pas sinds afgelopen maandag.
shops65
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zojuist op mijn Iphone 3G uitgezet en dan druppelt er wat data binnen. Maar dat lijkt me niet de bedoeling. Ik heb hier altijd 3G en dat zou ik gewoon weer willen gebruiken. Dit duurt nu dus al 5 dagen.!!
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé Shop65,

Heeft je collega ook last hiervan of ben jij de enige op deze locatie?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic