Anitatv

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

werkt de wereldbundel ook binnen EU tav tarieven?

Via de app zag ik mijn kosten oplopen ondanks mijn Red together abba, waar ik bij lange niet aan de limieten zat.
Overigens niet naar het buitenland geweest, gewoon in NL
Gebeld.
Het punt zou zijn dat mijn wereldbundel actief stond en dan bij gebruik van data ed zou het wereldbundel tarief actief worden. Dus prevaleren boven mijn Red Together binnen NL

Dit lijkt mij toch vreemd, maar zou graag hier helderheid over verkrijgen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Anitatv
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Jeetje, dat is wel heel erg vervelend. Maar wat je zegt klinkt me niet vreemd in de oren want hier zijn we ook een week of wat geleden over gegaan naar Red Together en wij zagen ook in het abonnement gedeelte Alles-in-1-Wereld aan staan. Eerst dachten wij nog, niet zo erg want we komen toch nooit buiten de EU, kunnen we net zo goed aan laten. Maar we hebben het toch maar uit gezet omdat we nooit buiten de EU komen, dus waarom dan aan laten?

Ik weet natuurlijk niet of dit bij iedereen zo gaat en of het wel gewenst is om deze BloX aan te zetten. In jou geval dus niet want je zegt dat je nu kosten hebt gemaakt terwijl je niet in het Buitenland bent geweest, niet eens buiten de EU. Wel heel vreemd en ik weet ook niet of dit met elkaar te maken heeft of niet. Voor deze info kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door ze te bellen, of door een chat te starten. Deze mensen kunnen voor je kijken waarom deze dienst aan staat en of je dan ook echt daar kosten aan gemaakt hebt.

Kom je er nu niet uit dan kan je ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Deze webcare mensen kunnen wat dieper in het systeem graven en je er zeker wel antwoord op geven. Hier via de Community is het jammer genoeg niet mogelijk omdat dit een klanten helpt klanten Community is. Dat wil niet zeggen dat ze niet mee lezen, dus je opmerking zal zeker worden opgemerkt maar verder kan een moderator van Vodafone hier ook niet zoveel mee vanwege privacy. Maar die kunnen het wel bij de juiste afdeling plaatsen met de vraag wat dit nu is.

Maar voor je zelf, en om meer antwoord te krijgen (persoonlijk), moet je echt even contact opnemen met de klantenservice. Succes in ieder geval en ben eigenlijk wel benieuwd naar het antwoord 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Anitatv
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Jeetje, dat is wel heel erg vervelend. Maar wat je zegt klinkt me niet vreemd in de oren want hier zijn we ook een week of wat geleden over gegaan naar Red Together en wij zagen ook in het abonnement gedeelte Alles-in-1-Wereld aan staan. Eerst dachten wij nog, niet zo erg want we komen toch nooit buiten de EU, kunnen we net zo goed aan laten. Maar we hebben het toch maar uit gezet omdat we nooit buiten de EU komen, dus waarom dan aan laten?

Ik weet natuurlijk niet of dit bij iedereen zo gaat en of het wel gewenst is om deze BloX aan te zetten. In jou geval dus niet want je zegt dat je nu kosten hebt gemaakt terwijl je niet in het Buitenland bent geweest, niet eens buiten de EU. Wel heel vreemd en ik weet ook niet of dit met elkaar te maken heeft of niet. Voor deze info kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door ze te bellen, of door een chat te starten. Deze mensen kunnen voor je kijken waarom deze dienst aan staat en of je dan ook echt daar kosten aan gemaakt hebt.

Kom je er nu niet uit dan kan je ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Deze webcare mensen kunnen wat dieper in het systeem graven en je er zeker wel antwoord op geven. Hier via de Community is het jammer genoeg niet mogelijk omdat dit een klanten helpt klanten Community is. Dat wil niet zeggen dat ze niet mee lezen, dus je opmerking zal zeker worden opgemerkt maar verder kan een moderator van Vodafone hier ook niet zoveel mee vanwege privacy. Maar die kunnen het wel bij de juiste afdeling plaatsen met de vraag wat dit nu is.

Maar voor je zelf, en om meer antwoord te krijgen (persoonlijk), moet je echt even contact opnemen met de klantenservice. Succes in ieder geval en ben eigenlijk wel benieuwd naar het antwoord 🙂
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
We zijn nog benieuwd naar een reactie van jou Anitatv 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, geen reactie!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic