Hoi @JCBouter
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Zelf geschreven? Zo ja, dan is het misschien handiger om je verhaal via de Community te doen. Een ieder, die geen Facebook heeft, kan dit bericht niet inzien, net zoals ik dat niet kan. Maar goed, ik kan wel raden waar het over gaat. Dat mensen wel een verzekering hebben afgesloten maar daar geen vergoeding voor krijgen omdat de verzekering vast heeft aangegeven dat het een schade is die ze niet dekken en/of een eigen bijdragen voldaan moet worden?
Alle voorwaarden van de garantie plan van Vodafone kan je lezen op deze pagina: https://www.vodafone.nl/telefoon/informatie/verzekeren
Als het anders is, dan kan ik daar niet over oordelen want ik ken het bericht niet lezen. Na het weekend zijn er weer Vodafone medewerkers aanwezig op de Community en deze zullen het bericht doorsturen naar de juiste afdeling. Op Facebook is ook Vodafone aanwezig en ook dat team zal het bericht oppakken. Dus iemand van Vodafone zal het wel lezen en dan komt het vast en zeker wel goed.
Bedankt, fijn weekend!