aucontraire

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abbonement verlengd

Ik heb eind juni mijn abonnement verlengd omdat ik in de veronderstelling was dat dit meteen in zou gaan. Nu maak ik nog steeds gebruik van mijn oude abonnement. Gaat het nieuwe dan pas in na de einddatum van het huidige abonnement? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3479Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @aucontraire 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ja, je mag 120 dagen voor het einde van je contract je contract verlangen of een ander abonnement nemen. Deze gaat natuurlijk pas in zodra je huidige abonnement afloopt. 

Je zal dus nog even moeten wachten. Wil je dit niet, dan zou je contact op moeten nemen met de klantenservice en vragen of je je contract kan ontbinden, je hebt namelijk 14 dagen bedenktijd, en dan contact opnemen met de afdeling migratie om via een andere weg je abonnement te verhogen of verlagen. 

De klantenservice kan je prima verder helpen. Misschien zelfs met een tussen oplossing. Dus even bellen maar!

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3479Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @aucontraire 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ja, je mag 120 dagen voor het einde van je contract je contract verlangen of een ander abonnement nemen. Deze gaat natuurlijk pas in zodra je huidige abonnement afloopt. 

Je zal dus nog even moeten wachten. Wil je dit niet, dan zou je contact op moeten nemen met de klantenservice en vragen of je je contract kan ontbinden, je hebt namelijk 14 dagen bedenktijd, en dan contact opnemen met de afdeling migratie om via een andere weg je abonnement te verhogen of verlagen. 

De klantenservice kan je prima verder helpen. Misschien zelfs met een tussen oplossing. Dus even bellen maar!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic