erasmus

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

vrijwel geen 3G-bereik in postcode-gebied 2905

Al bijna een week heb ik thuis (postcode 2905) op mijn Samsung Gio vrijwel geen 3G-dataverbinding meer. M'n mail druppelt af en toe binnen, maar attachments zijn niet te openen en browsen is al helemaal onmogelijk (geeft time outs).
Op mijn werk (postcode 3062) heb ik wel een goed werkende 3G-dataverbinding (WIFI staat uit), dus aan m'n toestel zal het niet liggen (ik heb overigens al alles geprobeerd wat ik bij Vodafone aan aanbevelingen kon vinden). 2G werkt wel.
 
Mijn vrouw kampt op haar toestel (een Blackberry) met exact hetzelfde probleem. En ook zij heeft op haar werk nergens last van.
 
Dus Vodafone: tijd om die mast bij de Roo of de Beemsterhoek in Capelle a/d IJssel eens na te kijken?
2 Reacties 2
Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
Hi erasmus, erg vervelend dat je deze ervaring hebt met ons netwerk. Ik raad je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice en je 06-nummer door te geven. Zij kunnen dan onderzoeken wat de oorzaak is.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hi Erasmus, allereerst welkom op het forum! Ik heb dit even voor je nagekeken en ik zie dat er in en rondom jouw postcode werkzaamheden zijn aan het netwerk. Dit is waarschijnlijk ook de reden dat je 3G netwerk niet optimaal werkt. We doen ons best de hinder te beperken en het zo snel mogelijk op te lossen. In ieder geval bedankt voor het melden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic