Hoi
robkempersWelkom op de Community!
Fijn om te lezen dat je voor ons gekozen hebt en dank je wel voor je feedback!
Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's.
Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden:
http://voda.fo/ne/khac1. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet. Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in My Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt. de €5,00 korting (€5,00 korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten).
In Mijn Ziggo kun je het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket. Dit gaat dan ook via Ziggo. Je kunt dan ook kiezen uit:
•Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
•Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
•Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd
Meer hierover lees je hier:
https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/In onze voorwaarden wordt dan ook benoemd, dat dit 4 weken duurt. Waarom er gecommuniceerd is, dat dit sneller is durf ik helaas niet te zeggen.
Het koppelen van My Vodafone aan Mijn Ziggo staat hier los van. Dit heeft verder niks te maken met de extra's zoals de dubbele data etc.
Omdat er natuurlijk verschillende afdelingen zijn en er voor te zorgen dat je bij de juiste afdeling terecht komt, hebben wij een keuze menu.
Wij hebben inderdaad een storing gehad, waardoor je niet kon bellen en het mis ging.
Gelukkig zijn er ook andere manieren om contact op te nemen met de klantenservice:
- Facebook (openbaar of via priveberichten)
- Twitter (openbaar of via priveberichten)
- Via de Chat
- Via een van onze winkels
- Door te bellen met de desbetreffende afdeling. Voor alle opties kun je hier terecht.
- Via mail (contactformulier) Afhankelijk van de drukte proberen we binnen 5 werkdagen te reageren op je mail.
Namens Vodafone mijn excuses dat er een storing is geweest en dat er verkeerde informatie gecommuniceerd is over de Extra's
Ik zal je feedback betreft het keuzemenu intern aankaarten.