Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,127Oplossingen
  • 1,513Discussies
  • 74.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Garant Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Hoe En waar kan ik zien of ik een toestel verzekkering heb ik heb wel een sms gekregen dat het is gelukt alleen mijn kosten zijn niet omhoog gegaan en ik kan het nergens vinden in nu vodafone of die a...

EEstHeRR door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Accounts staan niet op mijn naam Alleen-lezen Opgelost

Ik sta op het punt over te stappen van Hollandsnieuwe naar Vodafone. Het account van Hollandsnieuwe staat echt niet op mijn, maar mijn vaders naam, kan ik dan toch het account bij Vodafone op mijn naa...

StanS door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen internet en ook niet bellen Alleen-lezen Opgelost

Weet iemand toevallig of er weer eens een storing is bij Vodafone ??? Ik krijg namelijk vanaf gisteravond geen 3 of 4 g meer aangegeven en heb dus geen bereik... en probeer net te bellen en geeft mijn...

Mira1982 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Geen 4g in buitenland binnen EU Alleen-lezen Onopgelost

Hallo ik heb een vraagje gisteren deed mijn 4g in spanje het nog heel goed en ineens is die wg gevallen ik heb alle forums gecheckt en ja mijn apn instellingen staan goed want hij deed het eerst wel m...

Skipke door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geen internet via g netwerk na verlengen abonement Alleen-lezen Opgelost

vandaag mijn abonement verlengd . ik kan wel belen via het vodafonenewerk maar heb geen internet via 4g netwerk. ik heb de simkaart geactiveerd via my vodafone .

Opgewaardeerd maar geen beltegoed ontvangen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo.Ik heb gisteten voor €10,- opgewaardeerd. Maar tot op heden niks ontvangen. Wat kan hier aan gedaan worden?Mvg.J. Stegenga

Kan geen sms meer ontvangen op Samsung S9 Alleen-lezen Opgelost

Sinds de laatste update van 11 augustus kan ik geen sms-jes meer ontvangen op mijn Samsung galaxy S9. Dit is zeer vervelend omdat ik daardoor ook codes van de bank niet meer ontvang of van digi-d. Ik ...

Groot compliment Alleen-lezen Onopgelost

Twee weken geleden viel in onze buurt upc/ziggo uit.Resultaat: geen tv, geen radio, geen vaste telefoon, geen internet.Na 24 uur bleek dat dit vier dagen ging duren!Het leek of we onvrijwillig in een ...

Contract Alleen-lezen Opgelost

Ik heb vandaag mijn abonnement verlengd daar ben ik erg blij mee. Maar ik zit met een vraag, helaas was ik net te laat voor de klantenservice. Ik mijn toegezonden contract staat dat ik 26 euro voor he...

Joentje29 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

leentoestel retour Alleen-lezen Opgelost

Beste,Ik kreeg van Dynafix per mail en sms te horen dat mijn kapotte toestel is gerepareerd en retour kan worden verzonden. Echter kan dit pas als Find My iPhone is uitgeschakeld op het leentoestel.Nu...

Alterntief voor Wallet Alleen-lezen Onopgelost

Alterntief = Alternatief.. grrrr kan ik helaas niet meer wijzigen  Ben pas vandaag achter het bestaan van Wallet gekomen. Het was precies wat ik zocht. Zeker ook omdat PayPal werd ondersteund.. Erg j...

Waar vind ik mijn pukcode op my Vodafone. Alleen-lezen Opgelost

Ik wil graag mijn pukcode hebben. Waar kan ik die vinden op my Vodafone.

KimBaij door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Onderzoek duurt te lang, is niet opgelost Alleen-lezen Onopgelost

348058195Abonnement:RedLooptijd van je contract:Van 14 november 2015 tot 13 november 2017Verlengen kan vanaf:4 maanden voor einddatum 13 november 2017zelfs dit klopt niet eigenlijk klopt er niets nu r...

bazzy door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen email wachtwoord wijzigen Alleen-lezen Opgelost

goedemorgen, ik probeer online mijn abonnement te verlengen met nieuw toestel. Hier dien ik voor in te loggen echter ben ik mijn wachtwoord kwijt. Als ik een nieuwe aan wil maken ontvang ik geen mail....

Jeroen335 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen rollen beschikbaar op My Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Ik ben overgestapt van prepaid naar abonnement, maar als ik nu inlog op My Vodafone dan geeft hij aan dat er geen rollen beschikbaar zijn. Iemand tips?

Dani1234 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internet en bellen buiten de EU Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik ga binnenkort enkele maanden naar Canada, waar ik graag wil kunnen bellen en internetten. Ik heb een Vodafone Red abonnement en de Alles in één wereld blox. Echter vind ik deze blox vrij duur...

Bijna 2 dagen lang niet bereikbaar door storing, compensatie mogelijk? Alleen-lezen Onopgelost

Ik was bijna 2 dagen lang niet bereikbaar door de storing. Wat een waardeloze service zeg!!! Elke keer als ik belde met de klantenservice moest ik minimaal 10-15 minuten wachten voordat ik iemand aan ...

husa1979 door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
De iPhone 14 is gelanceerd. Voor welke iPhone ga jij voor de winkel liggen?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen