Hoi
Apala Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Ik weet niet welk toestel je hebt maar heb je in de instellingen niet aangegeven dat ANONIEM bellers direct naar je Voicemail moeten en alleen de mensen in je contactenlijst door mogen. Dat kan je namelijk instellen in een iPhone, weet niet wat voor een toestel je hebt.
Niet toevallig de blokkeerstand actief op je toestel? Is het nummer dat je probeert te bellen wel bekend bij je? Bij blokkeerstand kun je onbekende nummers direct blokkeren, of nummers die niet in je contactenlijst staan.
Maar het kan ook zijn dat je misschien net bent overgestapt van een andere provider naar Vodafone of een verlenging hebt gedaan. Nadat je nummer van je vorige netwerkaanbieder is overgezet naar Vodafone, moeten alle Nederlandse netwerkproviders het nummer registreren als Vodafone nummer. Gaat dit niet goed bij een provider, dan kunnen mobiele nummers die zijn aangesloten bij die provider jou niet bellen. Ik denk dus dat hier iets niet is goedgegaan. Je kunt het beste direct bellen met
klantenservice van Vodafone om je nummer alsnog goed te laten registreren als Vodafone nummer.
Kijk maar even wat het probleem is en of het via deze manier is op te lossen. En bekijk ook even in je My Vodafone (via je browser) of het
doorschakelen wel goed staat: https://www.vodafone.nl/my/producten/toestel-en-simkaart/voicemail