fem1803

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

voicemail

Ik wil graag mijn voicemail instellen. Als ik 12331 bel krijg ik te horen dat ik disconnect ben. Ook als ik bel naar 1233 krijg ik alleen de verbindingstoon te horen. Helaas kan ik dus nog steeds geen gebruik maken van mijn voicemail. Ook via mijn vodafone mijn voicemail wil activeren krijg ik daar de melding dat het niet kan.

wie kan mij helpen. Heb mn voicemail nodig

Alvast bedankt
11 Reacties 11
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi fem1803, ik zou in dit geval even bellen met de klantenservice. Zij kunnen de voicemail voor je activeren.
fem1803
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Bas T.

oke dank je wel. Simpele oplossing waar ik zelf eigenlijk ook aan had moeten denken.

Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Hoi Fem1803,

Daar zijn wij natuurlijk ook voor 😉
Laat je even weten of het is gelukt?
Fijne zondag nog!
fem1803
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Klantenservice gebeld. Prima geholpen door de medewerker. Hij heeft mijn voicemail weer geactiveerd nadat hij zag dat deze geblokkeerd was. Moest alleen wel zelf 1233 bellen om alles in te stellen. Helaas probleem niet opgelost krijg geen verbinding met voicemail. En krijg nog steeds disconnected als ik 12331 bel. Morgen maar naar vodafone winkel
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
fem1803 schreef:
Klantenservice gebeld. Prima geholpen door de medewerker. Hij heeft mijn voicemail weer geactiveerd nadat hij zag dat deze geblokkeerd was. Moest alleen wel zelf 1233 bellen om alles in te stellen. Helaas probleem niet opgelost krijg geen verbinding met voicemail. En krijg nog steeds disconnected als ik 12331 bel. Morgen maar naar vodafone winkel
Wat raar! Hopelijk kunnen ze je in de winkel wel verder helpen. Laat je ons even weten of ze het in de winkel wel voor je hebben kunnen regelen?
fem1803
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Vandaag 28-8 naar de winkel geweest voor mijn voicemail. Ook hier weer vriendelijk geholpen door de medewerker. De medewerker heeft zelf nog met mijn telefoon de voicemail nummers gebeld. En ook hij vond het vreemd. Waarop hij weer de klantenservice belde. Wat bleek mijn voicemail was niet goed gereset/ gedeblokkeerd. Nu is alles weer goed gezet( hopelijk) het heeft 24 uur de tijd nodig. Dus tijd zal het leren. Morgen rond 12uur voicemail 1233 bellen om te kijken of alles jet nu wel doet. En alles instellen.
fem1803
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Helaas mijn voicemail doet het nog steeds niet. Heb langer dan de 24 uur gewacht met bellen. Maar nog steeds dezelfde problemen. Helaas!
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Wat een vreemd probleem zeg! Ik denk dat dit onderzocht moet worden. Ik raad je aan om nog een sde klantenservice te bellen en aan te geven dat het al 2 keer gereset is en dat het nog steeds niet werkt, met de vraag of dit onderzocht kan worden door de technische afdeling.
fem1803
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hoi hoi.

vandaag weer naar de vodafone winkel geweest. En u raad het al binnen 5 minuten deed mn voicemail het weer. Ingesteld en wel. Heelaas heb ik er 3 keer voor naar de winkel gemoeten/gebeld maar hij doet het.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Ohh super dat het weer werkt! Heeft inderdaad wat tijd gekost zeg! Excuses voor het ongemak!
fem1803
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ach ik had er de tijd voor door ziekte maar zou erg vervelend zijn als je gewoon werkt. Dank je wel voor de excuses ondanks dat jullie er niets aan konden doen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic