mijn voicemail op mijn nieuwe iPhone Xs werkt niet. Op de normale manieren krijg ik het niet ingeschakeld. Ik krijg san Engelse boodschap: you are not provisioned for vodafone voicemail. Via de helpdesk kreeg ik een oplossingsroute maar die is voor de iPhone 11 en werkt niet voor Xs. Weet iemand wat ik moet doen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dag Lycke en Samsungexpert.
Het is inmiddels via de chat met Vodafone opgelost. Dank voor jullie meedenken.
Hoi @mike1957 ,
Dat is onhandig, ik neem hierbij aan dat je dit ook al via MyVodafone hebt geprobeerd? Zo ja, vul dan even je gegevens aan in de profielinstellingen dan kan je vraag worden opgepakt :).
Voor nu een prettige avond.
thx
Hey @mike1957 . Wat onhandig dit!
Je geeft aan dat de route van de 11 niet werkt voor je Xs. Voor mijn beeld; loop je vast (zijn de stappen niet hetzelfde) of kan je wel de stappen uitvoeren maar werkt het vervolgens nog niet?
Ik kan de stappen wel uitvoeren maar het werkt niet. Als na een stap er een antwoord komt, dan is het steeds Goodbye of you are not provisioned for voicemail
Lycke, ik be @mike1957 ,maar ik kon vandaag niet inloggen en kon ook mijn wachtwoord niet resetten. Nu via mijn vodafone account ingelogd
Dag Lycke en Samsungexpert.
Het is inmiddels via de chat met Vodafone opgelost. Dank voor jullie meedenken.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.