Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,205Oplossingen
  • 25.1KDiscussies
  • 71.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

Vodafone Info door Community Developer
  • 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

Vodafone Info door Community Developer
  • 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

Vodafone BKR code A Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone,Mijn hypotheekaanvraag is afgewezen omdat Vodafone een BKR registratie met code A aan mij heeft toegewezen. De A staat voor achterstand. Deze code blijft voor zover ik weet 5 jaar staan...

New contract Alleen-lezen Onopgelost

Good morning,Two months ago i have asked to extended the contract and the new one supposed to be started today 2 July but there is nothing happened. Could you please solve this problem Thanks

malnaqeeb door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

abo omzetten Alleen-lezen Opgelost

Ik ben al een maand bezig voor mijn nieuwe abo te krijgen.Ik hoef maar een betaalverzoek van de telefoon van 10€ te krijgen om dan nieuwe abo te krijgen en dat duurt al zeker een maand en nog nietsTri...

wel of geen vervangend toestel Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een Samsung s8 met een kapot scherm l, gelukkig is hij verzekerd maar waar kan ik zien of ik wel of geen recht heb op een vervangend toestel?

Mfverhage door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

nieuwe simkaart activeren Alleen-lezen Opgelost

Inmiddels zit ik al ruim 2 maanden te wachten op een oplossing voor het activeren van een nieuwe simkaart die ik besteld had tbv mijn nieuwe iphone (mede besteld vanwege de nieuwe functionaliteiten). ...

noordste door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

4G not working Alleen-lezen Opgelost

My 4G network stopped working since this morning around 8am. Could you please share some instructions on how to detect the issue? Thanks!

zlhiano door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

NOTE9 CAMERA DEFECT Alleen-lezen Opgelost

Hoi,Zoals jullie misschien nog weten was ik helemaal hyped dat ik op release de Note9 kreeg. Na 6 weken ging de camera stuk, heel erg zoemende lens en een blurderige lens. Prima, opgestuurd via Samsun...

klacht manier van zaken doen Alleen-lezen Opgelost

Hoi,Ik kwam net bij de Vodafone winkel, om even usb connect port van de Note9 even schoon te laten maken alvorens de reparatie, deden ze dan nog, maar had al de indruk, dat ze geen zin hadden. Toen vr...

Huawei en Android ondersteuning Alleen-lezen Opgelost

Hoe om te gaan met volgend nieuws Vodafone? https://nl.hardware.info/nieuws/65365/google-trekt-huaweis-android-licentie-inDit zou naar mijn mening desastreus zijn voor Huawei gebruikers! Afwachten of ...

server666 door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

100 reacties badge nu al? Alleen-lezen Opgelost

Ik ben niet geweldig in cijfers. Maar zou het kunnen dat 100 een bietje meer is dan 92??

Friesian door Gedreven Raadgever
  • 143 Topics
  • 6 Oplossingen
  • 51 Likes

Instellingen verzenden e-mail van wildcamera met prepaid simkaart Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een wildcamera en wil foto’s met e-mail doorsturen naar mijn e-mail adres. Heb al allerlei instellingen geprobeerd maar helaas lukt het niet. De camera vraagt om de navolgende SMTP settings:mod...

Henry2 door Meedenker
  • 16 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Tempered glass screen protector Alleen-lezen Opgelost

Ik wil voor mijn huawei p20lite telefoon een tempered glass screen protector aanschaffen. Maar heb er totaal geen verstand van. Ik zie dingen als 6d,15 d en 20d weet niet wat het verschil is. En ook d...

Printil door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Tarieven van bellen en sms naar eu Landen omlaag vanaf 15 mei. Alleen-lezen Onopgelost

https://tweakers.net/nieuws/152812/bellen-en-smsen-naar-ander-eu-land-is-vanaf-woensdag-goedkoper.htmlDe maximumprijzen bedragen 19 cent per minuut voor een telefoontje naar een ander EU-land, waar da...

Vodnlru door Gedreven Liefhebber
  • 65 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 11 Likes

Extra zendmast op Defqon.1 Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag Vodafone,Aankomend weekend staat Defqon.1 in Biddinghuizen weer voor de deur en ik ben erg benieuwd (vele met mij die Vodafone hebben en die naar Defqon.1 gaan) of Vodafone zijn of haar ze...

Markk door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

sim only abbo Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Bij Simpel kan ik een sim only afsluiten voor 7,50 euro. 2 gig, 250 belminuten, 2 jaar. Ik zou het echter jammer vinden om weg te gaan bij Vodafone. Zouden jullie een deal voor mij kunnen maken?

Daan2009 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

databundel Alleen-lezen Opgelost

Ik schakel af en toe, bijna wel maandelijks een data bundel aan. Geld daar ook de zomer actie voor?

wanneer nieuwe telefoon Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil graag even chatten om te vragen wanneer ik een nieuwe telefoon mag

geen simkaart prepaid ontvangen Alleen-lezen Opgelost

Dag,Meer dan een maand geleden heb ik een gratis prepaid kaart aangevraagd via de website. Echter tot op heden niets ontvangen. Toen gechat met de servicedesk. Deze melde me dat ik beter naar de Winke...

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen