Threes70

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

vodafone sms - SIMkaart verlopen

ik ontving gister een SMS uit naam van vodafone dat ik voor 30 juli 2020 een nieuwe sim kaart met bijbehorende betaling moet bestellen, dat anders per 30 juli mijn huidige sim kaart geblokkeerd wordt...ik schrok daar wel van, maar tegelijkertijd had ik ook het gevoel, dit klopt niet..zijn er nog meer vodafone klanten die dit hebben gekregen?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Threes70 . Welkom hier!

Laat die foto maar zitten, hoor. Ik kan je bij deze gewoon garanderen dat dit geen echte SMS van ons is geweest. Vooral niet op reageren dus :-). Goed dat je het zekere voor het onzekere nam en eerst even de boel checkte. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Threes70 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je kan hier voor bijna 100% vanuit gaan dat dit niet echt is. Wil je een print screen maken en deze hier plaatsen. Dan kunnen we kijken of het echt is. Let op bij het plaatsen dat er geen privé gegevens op de foto staat. 

Threes70
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe doe ik dat? Een sprintscreen maken van een sms? Ik ben niet meer zo piep, maar ik heb dat nog nooit gedaan..bvd

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Threes70 . Welkom hier!

Laat die foto maar zitten, hoor. Ik kan je bij deze gewoon garanderen dat dit geen echte SMS van ons is geweest. Vooral niet op reageren dus :-). Goed dat je het zekere voor het onzekere nam en eerst even de boel checkte. 

Rlpswiss

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik heb ook net zo'n sms ontvangen.  Raar dit een zeker niet leuk.  

TomNoordt

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier nog zo een...

Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Niets mee doen mensen, gewoon blokkeren, verwijderen en vergeten ??

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic