jokre01

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

vodafone mobile protect verwijderen lukt niet op sony experia z

omdat applicatie bleef melden dat hij verlopen was wilde ik 'm verwijderen. apparaat springt in lock-modus en als ik pincode opvraag wordt ik naar http://protect.vodafone.co.uk gestuurd waar ik onbekend ben:
We're sorry but we encountered the following issue(s): There is no valid account associated with your number. blanco invoer en andere mogelijke combinaties leveren alleen een teruglopende teller op voor het resterende aantal pogingen.
 hoe krijg ik mijn telefoon weer bruikbaar?????
2 Reacties 2
jokre01
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
heb gechat met support en die kwam met nummer dat mijn telefoon vrijgaf. daarna app kunnen verwijderen. nb na hestarten telefoon werd die weer net zo vrolijk gedownload en geïnstalleerd; verwijderen heeft dus niet echt zin.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey jokre01,

Heb je toevallig een Vodafone Branded toestel? Programma's die er standaard op staan kun je niet verwijderen. Wellicht kun je de gratis versie van Mobile Protect gebruiken. Misschien is er een Vodafone winkel in je omgeving die een eigen repairservice hebben? Deze kunnen andere software op je telefoon installeren waardoor de app er wel af kan.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic