lel86

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

verlenging lukt niet

Ik heb vorige week maandag mijn abonnement verlengt met friends and family met Note 4.nu heb ik nog geen bevestiging gekregen en als ik overnieuw bestel krijg ik de melding:er is reeds een bestelling geplaatst met dit nummer. Nu heb ik de klantenservice gebeld en die zien geen bestelling staat. En ze kunnen daar verder niets doen.

Waar bij Vodafone kunnen ze me wel helpen?ik wil gewoon een red super met friends and family korting verlengen incl Note 4

170 Reacties 170
adjonge

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het meest voorkomende advies was om de SIM kaart een kwartier uit het toestel te halen en het dan nog eens te proberen.
Ik heb nog een nieuwe SIM kaart ontvangen met de post, en in de winkel is een medewerker een tijdje bezig geweest zonder resultaat. De tip was ook hier om de SIM kaart een kwartier uit het toestel te halen. Dat betekent volgens mij dat zij het ook niet meer weten.
Nu zit ik met een mooi nieuw toestel dat ik niet kan gebruiken, de oude (nog werkende) SIM kaart past hier niet in en is niet geschikt om te knippen denk ik.
WeSCoBar

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Vodafone,

Namens mijn partner typ ik dit bericht, aangezien zij er al meer dan 16 uur in heeft zitten en het er vooralsnog niet uitziet dat we op korte termijn een oplossing hebben.

Ik zal het beknopt houden:

21 maart 2015 Bevestiging van je bestelling bij Vodafone
21 maart 2015 Orderbevestiging | 225619192
21 maart 2015 Status update: Informatie over nummerbehoud | 225619192
23 maart 2015 Plan zelf je leverafspraak
23 maart 2015 Bevestiging leverafspraak | 225619192
24 maart 2015 Volg je bestelling | 225619192

Omdat de kleur van het toestel verkeerd was, probeerden wij deze om te ruilen in de Vodafone winkel. Het blijkt dat je ALLES moet annuleren. Niet erg handig, want er zijn nu inmiddels een stuk of 6 mensen mee aan de gang gegaan en die moeten allemaal betaald worden. Dit terwijl het vast niet zo moeilijk is om een systeem te implementeren waarbij de registratie van toestellen gecentraliseerd wordt. Het scheelt jullie vast in kosten als jullie zo'n systeem ontwertpen i.p.v dit langdradige gedoe en het aan het werk houden van medewerkers.

01 april 2015 VOL Retour binnen zichttermijn

Hierna dus een nieuwe bestelling gedaan:

03 april 2015 Bevestiging van je bestelling bij Vodafone
04 april 2015 Vervelend, het duurt allemaal wat langer
12 april 2015 Vervelend, het duurt allemaal wat langer
13 april 2015 Je levering is vertraagd!
17 april 2015 Je levering is vertraagd!

Uw order nummer is 226369441

Dit is de huidige stand van zaken.

We krijgen nog 173,** van jullie voor het oude toestel en voor het nieuwe abonnement moeten we dit ook weer betalen.

Tot op dit moment is er al meerdere keren gezegd dat het eerst is fout gegaan en dat er nu wel een opdracht ligt. Hoe lang duurt een overboeking bij jullie??? Wij wachten al meer dan 2 weken, maar als ik geld naar jullie overmaak kunnen jullie dit wel snel verwerken.

Maargoed, gelukkig hebben we wat financiele ruimte, dus vol verwachting wachten wij al 2,5 week voor de uitlevering van het nieuwe toestel. Het duurt maar en het duurt maar. Als advies wordt er telefonisch aangegeven een nieuwe aanvraag te doen, maar sinds jullie Napster aan het abonnement hebben toegevoegd zijn de prijzen verhoogd. Zo gratis is dat half jaar Napster dus niet, maar marketingtechnisch snap ik het.

Waar het op neer komt is het volgende:

Wij willen ons geld! Gisteren nog! En een oplossing om het "nieuwe" abonnement in te laten gaan. Desnoods met de voorwaarden van de site (Friends & Family) in de winkel. Daarnaast hoop ik dat Vodafone ons tegemoet komt met iets extras's, om de tijd en de nare smaak die we hieraan overhouden enigzins weg te spoelen.

Wij zijn benieuwd naar jullie reactie / oplossing!

Met vriendelijke groet,


W. Jansen / S. Hofwijks

meetje65

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb een kapot toestel dat niet meer te repareren is maar kan pas per 19 juni verlengen.Is er geen oplossing zoals nu verlengen met mobiel want ben nu amper tot niet bereikbaar.
Ben al jaren klant en heb een red abonnement .Volgens facebook medewerker vodafoon zouden er uitzonderingen zijn, maar als ik bel krijg ik alleen te horen tja das gewoon pech ..
maasb

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste,

Op 10 april ben ik in Media Markt Hoofddorp geweest om mijn abonnement te verlengen. Alles ging goed tot dat mijn abonnement bevestigd moest worden in U-Buy.
Er kwam een melding in het scherm dat mijn order gelocked is… Media Markt heeft van alles geprobeerd om dit probleem op te lossen. De dealer support lijn kon hun niet helpen. De wachttijden zijn ook belachelijk of de verbinding word verbroken omdat het te druk is.
Het is te gek voor woorden dat ik tot op heden mijn abonnement niet kan verlengen omdat er een fout in het systeem zit. Ook heb ik de klantenservice gebeld waar gewoon simpel weg gezegd word ja u moet maar wachten.

Heb dus al bijna 2 weken niet van mijn nieuwe toestel / abonnement gebruik kunnen maken. Graag verneem ik hiervoor een oplossing wil niet meer hierop wachten!

Mvg,

Bryan
Anonymous
Niet van toepassing
Hey meetje65,

Neem eens contact op met de klantenservice afdeling loyalty.
Zij kunnen soms een uitzondering maken.

maasb
Een order kan er tot 48 uur in gelockt staan. Als het dan nog niet opgelost is moet het doorgespeeld worden naar de technische dienst. Ook jou raad ik aan om contact op te nemen met de klantenservice hierover.

Helaas vanuit hier kunnen we niks hierin betekenen omdat het forum bedoeld is voor tips and tricks voor en door forumleden. Tevens kunnen wij ook niet in de systemen van Vodafone ivm privacy gevoelige gegevens.

Ik hoop voor jullie dat het snel wordt opgelost.

Groetjes stevied86
maasb

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb al contact gehad met klantenservice hun konden niks voor mij betekenen er werd zelfs gezegd dat ik 10 dagen moest wachten op een antwoord.... Wil graag een oplossing ik schiet hier niks mee op media markt en ik worden alleen maar doorgestuurd. Hun zeggen dat ze hem niet kunnen unlocken
Anonymous
Niet van toepassing
Hey maasb,

Dat schiet niet op. Zou je graag verder willen helpen maar kan hier helaas niks in betekenen voor je.
Het enige wat je nog dan kunt doen is 10 dagen wachten of via my vodafone proberen te verlengen evt.

Groetjes stevied86
maasb

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mja schiet hier dus niks mee op 10dagen zijn al voorbij.... Vind dit echt heel slecht van Vodafone... Gewoon niemand vanuit het bedrijf dat mij kan helpen. Belachelijk gewoon...
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@maasb,

Via het Forum is het niet mogelijk om individuele vragen te beantwoorden. Zoals er aangegeven is raad ook ik je aan contact op te nemen met de klantenservice. Mijn collega's kunnen dan voor je nakijken wat er mogelijk is.
zeerontevreden

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik sluit me helemaal aan bij Netwerker, alleen het systeem is niet al "2maanden " stuk, maar al veel langer. Logistiek kan Vodafone het maar niet voor elkaar krijgen met hun systemen. Pre-orders zijn altijd chaos, wat weer afgedaan wordt: "Ja volgende keeeeer gaat het beter....". Maar elke keer gebeurd er niks.

De moderators op het forum kunnen ook hun verantwoording nemen en dit melden bij de juiste personene. En De leden op de hoogte houden van de ontwikkeling. Klachten afhandeling gaat niet zo goed bij vodafone...
Antwoord van moderator netwerkfreak

maasb Hoe kun je toch iemand het advies geven kontakt op te nemen met de Klantenservice?

Doen en kunnen helemaal niets!!!
MSK

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Vodafone,

3 dagen achter elkaar krijg ik deze foutmelding als ik probeer een online verlenging af te ronden "Oeps… er is iets mis met onze online shop. Probeer het over een paar minuten nog eens of bel gratis 0800-0200056 om je bestelling af te ronden."

Jullie zijn al 2 dagen bezig met onderhoud, en online verlengen werkt nog steeds niet. Ik heb diverse browsers geprobeerd en al meerdere malen cookies gewist etc. Ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding. Ik zou u vriendelijk verzoeken om dit ASAP te verhelpen.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
@MSK,

Hopelijk is het inmiddels gelukt om een bestelling online te plaatsen. We hebben geen algemene verstoring met onze online shop. Mocht je er niet uitkomen dat kun je uiteraard ook altijd telefonisch of via de Vodafone winkel verlengen.
Emma18

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik kan mijn abonnement verlengen, en ik had een abonnement en toestel uitgekozen. Maar zodra ik mijn bestelling wil afronden geeft hij een fout aan. Ik probeer het de hele dag al opnieuw. Hij meld steeds dat er een fout in de pagina zit en dat ik het later nog een keer moet proberen.


Anonymous
Niet van toepassing
Hey Emma18,

Wat je kunt proberen is de cookies te verwijderen en eventueel een andere browser proberen. Mocht het dan nog niet lukken dan raad ik je aan om dit door te spelen aan de klantenservice. Tevens kun je ook bij hun verlengen of via een Vodafone winkel.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hoi Emma18, heeft de tip van steven- geholpen? Of is het inmiddels opgelost? We horen het graag van je.
Emma18

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Serkan de cookies verwijderen hielp niet. Ik zou gebeld worden door Vodafone wat niet gebeurt is. Toen zelf maar contact op genomen. Nu eindelijk mijn telefoon en nieuw simkaart.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Fijn om te lezen dat het alsnog is opgelost Emma18. Bedankt voor de update.
Anonymous
Niet van toepassing
Super om te lezen dat je hebt kunnen verlengen. Alvast heel veel plezier met je nieuwe telefoon!
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Er is iets misgegaan op deze pagina

We gaan ermee aan de slag. Probeer het later nog eens.

---------------------
Bovenstaande foutmelding krijg ik voortdurend te zien, bij de laatste stap bij het verlengen van mijn abonnement.
Dus nadat ik op de button "Bestellen" heb geklikt. Na stap 3.

Heel irritant. Kan dit euvel verholpen worden door de ICT-techneuten van Vodafone.
Of moet ik overstappen naar KPN ?

Succes!

Netwerker
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Netwerker Jou willen we beslist niet kwijt 🙂 Er zijn geen problemen bekend met onze online shop. Heb je het al eens met een andere internetbrowser geprobeerd?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic