lel86

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

verlenging lukt niet

Ik heb vorige week maandag mijn abonnement verlengt met friends and family met Note 4.nu heb ik nog geen bevestiging gekregen en als ik overnieuw bestel krijg ik de melding:er is reeds een bestelling geplaatst met dit nummer. Nu heb ik de klantenservice gebeld en die zien geen bestelling staat. En ze kunnen daar verder niets doen.

Waar bij Vodafone kunnen ze me wel helpen?ik wil gewoon een red super met friends and family korting verlengen incl Note 4

170 Reacties 170
tazz

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is alweer bijna een week geleden en tot nu toe nog niks gehoord ook heb ik de klacht op klacht.Nl gezet en daar ook nog niks op gehoord..... Dus ben benieuwd
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @tazz , het streven is om je feedbackformulier binnen 10 werkdagen te behandelen. Klacht.nl is niet van Vodafone. Voor een klacht kun je altijd het beste het feedbackformulier van onze website gebruiken. Wij behandelen geen klachten op Klacht.nl omdat wij het feedbackformulier al hebben.
geraldl

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Dan moet de klantenservice ook doen wat ze moeten doen service verlenen aan een klant en de klant niet in de kou laten staan
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
@geraldl

Spijtig kunnen wij geen inhoudelijke gegevens inzien & opvragen.
zoals eerder aangegeven kan je het beste persoonlijk contact opnemen met de klantenservice.
http://www.vodafone.nl/support/contact/

Het kan niet zo zijn dat de klantenservice je probleem niet kan oplossen of intern onderzoeken waar dat het dan eventueel fout gaat..

Hopelijk is je probleem snel verholpen!
Groetjes,
daims
geraldl

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Dat doe ik vaak genoeg alleen krijg elke keer te horen we vragen geduld want wordt aan gewerkt,maar uw case is nog niet in behandeling ivm een achterstand en het duurt nu al meer dan 3weken
lel86
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Wat een stelletje amateurs daar bij Vodafone!!!vandaag maar gechat omdat ik nog niets gehoord heb.zegt de medewerker nu dat haar collega het naar de verkeerde afdeling heeft gestuurd.....en daarom is er niets mee gedaan.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Dat is natuurlijk balen. Is het nu inmiddels wel bij de juiste afdeling neergelegd zodat het afgehandeld kan worden?
lel86
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ja als het goed is wel.maarja dat dacht ik vorige keer ook.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Kan me voorstellen dat je hiervan baalt. Ik ga er in ieder geval van uit dat mijn collega de fout heeft hersteld en het nu alsnog goed wordt afgehandeld. Wacht het nog even af. Alvast bedankt voor het geduld.
Willem99

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik word er wel wat moedeloos van. Zondag 15-3-15 via Internet (Friends and Family, Iphone 6 - 64) verlengd met nieuwe telefoon. Wel bevestiging ontvangen dat men het leuk vindt dat ik heb verlengd. Bewijs dat het verlengd is heb ik in mijn bezit (print van dat bericht met overzicht bestelling). Er is juridisch gezien dus sprake van een overeenkomst! Echter geen opdrachtbevestiging ontvangen. Gebeld op 18-3-15 met 0800-0200043, daar konden ze niets vinden en ik werd verwezen naar betaalnr. van klantenservice. Die gebeld en ik werd in de wacht gezet. Verbinding werd na 21 minuten netjes wachten verbroken en niemand belde mij terug (ze wisten mijn nr.)! Via Twitter geprobeerd en wat denk je? Na enkele onhandige vragen (wat ik net daarvoor al had beschreven) werd ik teruggestuurd naar 0800-0200043... Van het kastje naar de muur en terug dus. Er werd daarna in enquette naar mijn ervaring gevraagd, die was niet positief natuurlijk. En er werd gevraagd of ze me terug mochten bellen; ja dat mocht natuurlijk van mij. Ook dat is niet gebeurd... Klachtenformulier ingevuld (zaterdag jl.). Nog geen enkele reactie.... KPN sprong er bovenop en deed aanbod. Maar ik heb toch een nieuwe overeenkomst? Hoe lost zich dit op? Via geschillencommissie of wordt er nu toch iemand wakker? Ik begrijp het echt niet: Hele campagnes om te verkopen, maar bij mij eenmaal verkocht wacht mij een team welke kennelijk ontkent dat er een overeenkomst is..... "Ik heb wat gekocht" antwoord Vodafone: "Nee hoor meneer" en daarmee klaar. Wie het snapt mag het zeggen.
Oploskoffie

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nog even los van het feit dat de nieuwe omgeving meer foutmeldingen geeft dan antwoorden: onderstaande systeem melding: why?? Vorig contract is reeds begin vorig jaar afgelopen en Vodafone zelf heeft al meermaals contact met mij gezocht om mij een nieuw abonnement aan te meten. Kan me niet voorstellen dat er een normale reden is waarom ik "toch niet" kan verlengen.

Onderstaande nummers kunnen worden verlengd.

Bekijk jouw persoonlijke aanbiedingen.

Sorry, dit nummer is toch niet verlengbaar.
316******* verlengen
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@Oploskoffie,

Er zijn inderdaad een paar foutmeldingen in het nieuwe systeem. Zover ik weet zijn ze hier ook mee bezig. Ik raad je aan of contact op te nemen met de klantenservice en via hun te verlengen en tevens dit probleem aan te geven. Zodat de technische dienst dit kan onderzoeken en oplossen voor je. Zie www.vodafone.nl/support/contact voor de mogelijkheden.
Of af te wachten op het moment tot het systeem werkt zoals het hoort.
De foutmeldingen die in beeld verschijnen, die moeten worden opgelost. Ben ik helemaal met je eens. Maar omdat het een nieuw systeem is zullen er foutmeldingen komen. Als niemand dit meldt dan wordt het ook niet opgelost. Wij als forumleden kunnen helaas niet in de systemen van Vodafone. Het enige andere wat je kunt proberen is een andere browser proberen en eventueel de cookies verwijderen en cashes legen.

Groetjes stevied86
Oploskoffie

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemorgen steved86 en dank voor je reply 🙂 Wat de nieuwe omgeving betreft: laat ik op dat punt maar geduldig zijn; daar was gisteravond weinig sprake van :$

Het probleem van het niet mogen verlengen wil ik an sich nog wel aan de telefonische helpdesk voorleggen, hoewel ik ook nog hier zal blijven kijken of iemand van Vodafone met een verklaring komt. Voor de aanbiedingen en het verlengen wil ik echter echt zelf achter de knoppen zitten; heeft vooral te maken met eerdere ervaringen met telefonische helpdesks. Vriendelijk zat, daar heeft het nimmer aan gelegen, maar te vaak administratieve dwalingen meegemaakt waar je vervolgens weer meer tijd aan kwijt bent dan wenselijk is. En een beetje in alle rust de aanbiedingen van Vodafone naast aanbiedingen van elders kunnen leggen vind ik ook wel een fijne optie 😉
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Oploskoffie

Het klopt inderdaad dat we met nieuwe systemen werken en dat onze klanten daar geleidelijk naar worden overgezet. Soms komt het voor dat een klant officieel wel mag verlengen, maar dat in ons systeem staat aangegeven dat dit nog niet kan. Dit is een fout en dit moet dan handmatig worden aangepast. Ik neem aan dat je deze melding krijgt als je online wilt verlengen? Dan vermoed ik dat bovenstaande het geval is. Als je even belt kunnen mijn collega's dat voor je nakijken.
Oploskoffie

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op naar de handmatige aanpassing! (want het is inderdaad een online issue) Thx!
lel86
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Eindelijk lijkt het nu goed te komen.heb een orderbevestiging gekregen.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Iel86

Dat is goed om te horen. Was bij jou ook bovenstaande issue van toepassing?
lel86
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Nee bij mij was het probleem de smartphone optie(zie eerste post van dit topic) en daarna het telefonisch verlengen omdat het abo moest opengebroken worden.zou een week duren.na 10 dagen maar eens gechat en werd gezegd dat diegene het naar de verkeerde afdeling had gestuurd en daarom er niks mee is gebeurd. Gister werd gezegd dat zebhet ging regelen en dat het goed zou komen.en nu heb ik wel een bevestigingsmail gekregen.

Maar als ik hier de verhalen lees ben ik pas blij als ik hem in mijn handen heb.
Willem99

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Tja, en zo lijkt er geen eind aan te komen. Waarom gaat u er eigenlijk vanuit dat uw collega de fout heeft hersteld? Dat is namelijk niet het geval! Ik krijg eigenlijk geen enkele normale reactie. Hoe kan het zijn dat ik: bestel en geen reactie krijg? > Bel en als reactie krijg "bel naar een ander nummer"> naar het andere nummer bel en de verbinding wordt verbroken? > men in bezit is van mijn nummer en niet wordt teruggebeld? > Ik een enquete invul met verzoek mij te bellen (die vraag werd gesteld) en het gebeurt niet? > Ik via Twitter weer verwezen werd naar het begin? > Ik een klachtenformulier heb ingevuld en daar wordt niet op gereageerd?> Ik via Klacht.nl melding maak en daar wordt niet op gereageerd?> Ik op het forum invul dat verlengen maar niet lukt en u (Serkan) reageert met: "Kan me voorstellen dat je hiervan baalt. Ik ga er in ieder geval van uit dat mijn collega de fout heeft hersteld en het nu alsnog goed wordt afgehandeld. Wacht het nog even af. Alvast bedankt voor het geduld."? Dit is niet "de esthtiek, kwaliteit doorvoeren" waarover u spreekt. Vandaag maar naar een winkel van Vodafone gegaan. De (vriendelijke) dame zei: "Ik weet hoe het werkt en ga niet een nieuwe bestelling doorvoeren, want anders heeft u er twee en daar komt u dan niet zomaar vanaf. We hebben dus een overeenkomst! Of ze me kan helpen is maar twijfelachtig. Ze gaf aan een ordernummer nodig te hebben, maar ja, die ontbreekt.... Let op! Ik beschik over bewijs van de bestelling. Wie o wie gaat het oplossen en mij compenseren voor alle moeite? De geschillencommissie? Moet ik écht zover gaan of verder? Nee toch zeker? Oh ja, waarom regent het op dit forum (en o.a. op Klacht.nl) van dit soort klachten? Ooit was V&D groot en machtig.Vodafone let op uw zaak!
lel86
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Nou mijn toestel is nu onderweg dus na 3 weken en 8 personen aan de lijn chat te hebben gehad.is het een persoon in 2 dagen gelukt,om mijn abo open te breken en mijn toestel te versturen.hoe kan dit gebeuren bij een groot bedrijf als vodafone.?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic