lel86

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

verlenging lukt niet

Ik heb vorige week maandag mijn abonnement verlengt met friends and family met Note 4.nu heb ik nog geen bevestiging gekregen en als ik overnieuw bestel krijg ik de melding:er is reeds een bestelling geplaatst met dit nummer. Nu heb ik de klantenservice gebeld en die zien geen bestelling staat. En ze kunnen daar verder niets doen.

Waar bij Vodafone kunnen ze me wel helpen?ik wil gewoon een red super met friends and family korting verlengen incl Note 4

170 Reacties 170
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
hey @NadiaG

Zoals SamsungExpert al aangeeft probeer de chat 🙂
Hopelijk kunnen zij je direct verder helpen!

Wellicht is het e-mail adres niet correct en kunnen zij je de bevestiging alsnog versturen.
Hopelijk kan je snel genieten van je nieuwe toestel & abonnement!

groetjes,
daims
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Dat is vervelend @NadiaG dat je niet gebruik kunt maken van de live chat, is dit ook het geval via de MyVodafone app? En wat staat er dan als je wilt klikken op de live chat? Als er staat dat het te druk is moet je even meerdere keren de pagina verversen. Omdat de telefonische klantenservice gesloten is gebruiken vele klanten vandaag de live chat.

Je zou ook nog even kunnen kijken om verschillende uren (sommige uren zijn spitsuren en andere vrij rustige momenten).
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
@NadiaG,

Je geeft aan dat de chat bij jou niet werkt.
Probeer het via de pc i.p.v je telefoon, indien de medewerkers allemaal in gesprek zijn kan je niet direct chatten 😞
Probeer het dan later nogmaals, de chat is tot 00:00 beschikbaar 🙂

Ik duim voor je!
NadiaG

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@SamsungExpert ik heb het inderdaad ook via de Vodafone app. Er staat eerst dat er verbinding wordt gemaakt, vervolgens dat ze het zo weer proberen en daarna dat er geen medewerkers beschikbaar zijn. Ik ben al sinds 9 uur 's ochtends bezig om erin te komen maar het blijft niet lukken.
NadiaG

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@daims ik heb het via de pc, iPhone en iPad geprobeerd en op geen enkel apparaat doet de chat het..
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
@NadiaG
Erg vervelend!
Het kan momenteel erg druk zijn op de chat 😞
Spijtig kunnen wij het niet voor je nagaan...
Het advies dat wij kunnen geven is om het later nogmaals te proberen, i.v.m. het dicht zijn van de telefonische helpdesk kan de chat het erg druk hebben...
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
@NadiaG , mocht je gebruik maken van Twitter of Facebook kun je en berichtje sturen naar@VodafoneNL (als je en Twitter of Facebook account hebt)! Meld dan even dat je dus die bevestigings mail niet hebt ontvangen.
Dit zijn eigenlijk alle opties die ik je voor vandaag kan geven...

(Ik kijk nu even rond en de live chat is op sommige momenten rustiger aan het worden).
NadiaG

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb zojuist contact gehad in de live chat en het probleem is opgelost: ik heb de orderbevestiging ontvangen.

Dank voor de hulp @SamsungExpert en @daims
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
Fijn om te lezen @NadiaG 🙂
Alvast veel plezier met je nieuwe toestel!
Fijn weekend!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Fijn om nog van je terug te horen @NadiaG en je brengt gelijk ook goed nieuws :)!
Veel plezier met je toestel en abonnement.

Mocht je in de toekomst nog en vraag hebben stel deze gerust op het forum.
Lolaa

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Hoi! Bedankt voor je antwoord! Om de status van je order te volgen wat voor gegevens heb je dan nodig? Ik heb namelijk ook geen bevestiging gekregen. Hierover nog een keer de klantenservice gebeld en toen kreeg ik een nogal slordig mailtje dat ik een iPhone had besteld. Haha zover was ik zelf ook maar kreeg verder geen gegevens of iets. Groetjes Lola
Lolaa

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Hoi! De eerste (2dgn voor verlenging was te vroeg met bellen ;)) werd mij gezegd 3/4 weken. 2 dagen later was het 3/6 zwelen. Vind dit wel erg lang hoor! Ben natuurlijk heel benieuwd naar m'n nieuwe phone maar nog belangrijker m'n oude is het echt aan het begeven dus heb m hard nodig.. 😉
Lolaa

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Hoi, mag ik vragen wat de levertijd is van jou toestel? Ik heb hetzelfde verhaal ook verlengd naar red super ook de iPhone en geen orderbevestiging. Echter wel een levertijd van 3/6 weken 😮 groetjes
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @Lolaa ,

Normaal gesproken krijg je hiervan een bevestiging van binnen na een paar dagen. Mocht dat niet zo zijn dan wordt het toch nog even bellen. Normaal gesproken heb je een klantnummer nodig (deze vind je terug op een factuur of op mv en begint met een 3) en een bevestigingsnummer. Hoop dat je hem snel mag ontvangen.

Groetjes stevied86
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @Lolaa,

Mocht je vandaag de order bevestiging nog niet gehad hebben. Neem dan even contact op met de klantenservice via de chat of bel naar 1201

Groetjes stevied86
*moderator edit: tag gefixt*
Lolaa

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Hoi in inmiddels mijn vragen kunnen stellen via de chat! Een orderbevestiging is niet gebruikelijk bij een telefonische vroegtijdige verlenging. Ook wordt dit handmatig ingevoerd en ingediend en dit duurt dus langer dan gebruikelijk. Dit verklaard ook gelijk waarom mijn Abbo nog niet omgezet is in myvodafone en waarom de levertijd van het toestel zo lang is. Helaas kan ik niks doen om dit proces iets te bespoedigen is mij verteld dit vind ik erg jammer!! Verder niks op te merken aan de service en klantvriendelijkheid!
johnbosss

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
*moderator edit: @johnbosss dubbel topic, samengevoegd.*
johnbosss

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
beste mensen op dit forum,het volgende probleem ik heb 15 feb 2015 een iphone 6 space grey 128GB besteld.
week erop dinsdag de 17de,de telefoon aan de deur geweigerd. op tip van de vodafoon medewerker.

en de bestelling telefonisch geannuleerd omdat er nu een aktie was en ik daar gebruik van kon maken vandaar dat ik deze bestelling kon annuleren retour sturen en een nieuwe bestelling plaatsen, met een abbo samenstelling wat ik Zelf wou en korting enz...

nu een maand verder heb ik nog steeds niks word van het kastje naar de muur gestuurd! er blijkt een storing te zijn waardoor mijn einddatum op 2017 staat ,en niet terug te draaien is,door een storing!,
waardoor er geen nieuwe bestelling kan worden doorgevoerd!.

te gek voor woorden. waar ik echt ziek van ben! ,want ik heb mijn tel echt hard nodig.
als ik deze ellende van tevoren wist had ik niks geannuleerd! maar gewoon persoonlijk in de store 1 opgehaald!.

ben al weken bezig heb al een dozijn medenwerkers gesproken die ook niks weten en of kunnen!( en mij situatie begrijpen) maar niks kunnen

enige wat ik hoor is backoffice backoffice of nog even wachten,nou ik ben t wachten moe we zijn vandaag precies 30 dagen verder
heb al contact gehad met wat mijn rechten zijn als eindgebruiker,en ik heb recht op een verlenging,binnen een schappelijke tijd,en tot een redelijke oplossing komen!
mijn vraag is naar mede voda forum genoten of jullie ook een soortgelijk probleem hebben en of gehad?

tot horens
groeten j. Lesley
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo @johnbosss

Het annuleren van een ingevoerde order moet handmatig gebeuren. En er zijn slechts een paar medewerkers bij Vodafone die dat kunnen. En die daartoe bevoegd zijn.

Ik herinner mij een topic waarbij het Vodafone Moderator@Per gelukt was om samen met een collega de "grote rode annuleer-knop" in te drukken. Een fenomenale prestatie van@Per die tot nu toe nog niet ge-evenaard is.
Je zult dus in contact moeten komen met die zeldzame, behulpzame medewerker van Vodafone die wel in staat is om "de grote, rode annuleer-knop" in te drukken. Mijn advies: aardig zijn en duizendmaal proberen, op alle mogelijke wijzen. Totdat de gehele, oude order uit het systeem van Vodafone gedelete is.

Was@Per nog maar aanwezig. Die kan echt toveren.

Succes!

Netwerker
GewoonDennis

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kreeg vannacht ineens out of the blue een mail dat se bestelling gereed en de telefoon verstuurd is!
Abbo op MijnVodafone is aangepast en telefoon onderweg.
Jij succes met de afhandeling.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic