Mark-Karels

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

verlenging geplaatst en geannuleerd

Hoi,

Afgelopen zondag heb ik een verlenging aangevraagd met een mobiele telefoon erbij. De dag er na kreeg ik een berichtje dat ik even terug moest bellen. Had bij mijn aanvraag niet de juiste gegevens ingevuld en dat was aangepast. Sindsdien bleef mijn bestelling op aanvraag staan. Heb dinsdag en woensdag er over gebeld tot dat iemand tegen mij zei dat deze waarschijnlijk in het systeem blijft hangen en dat ik deze het beste kan annuleren. Nu is de annulering verwerkt. Super! Hoe lang moet er tussen zitten voordat ik opnieuw een aanvraag mag doen. En dat ga ik denk het liefst in de winkel doen. Omdat het e-mailadres dat gebruikt wordt niet meer bestaat. Dat had ik al gewijzigd in myvodafone.nl maar blijkbaar is dat niet goed aan elkaar gekoppeld.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Mark-Karels 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het is lastig om hier antwoord op te geven want dit is een klanten helpen klanten Community. Maar gelukkig zijn er wel medewerkers van Vodafone die voor je kunnen kijken wat er is. Vul daarvoor bij je profielinstellingen alle gegevens in. 

Je kan natuurlijk ook altijd langs een Vodafone winkel gaan en die kunnen je kan ik heel goed verder helpen. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Mark-Karels 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het is lastig om hier antwoord op te geven want dit is een klanten helpen klanten Community. Maar gelukkig zijn er wel medewerkers van Vodafone die voor je kunnen kijken wat er is. Vul daarvoor bij je profielinstellingen alle gegevens in. 

Je kan natuurlijk ook altijd langs een Vodafone winkel gaan en die kunnen je kan ik heel goed verder helpen. 

Mark-Karels
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heb het al geprobeerd en nu gaat het gelukkig goed! Telefoon staat klaar om verzonden te worden

Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Mark-Karels wrote:

Heb het al geprobeerd en nu gaat het gelukkig goed! Telefoon staat klaar om verzonden te worden

Dan wens ik je alvast heel veel plezier met je nieuwe toestel. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic