Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,008Oplossingen
  • 1,345Discussies
  • 73.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Ping! Alleen-lezen Onopgelost

Hey SamsungExpert Had je mijn PM al gezien? HahaGroetjes,Serkan

Serkan B door Oud Community Moderator
  • 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 731 Likes

Opzeggen ziggo Alleen-lezen Opgelost

Hallo, ik heb nu een Ziggo abonnement gecombineerd met vodafone . Wat gebeurd er met mijn abonnement als ik ziggo opzeg? Blijft mijn bedrag dan hetzelfde?

Slapperre door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nummer activeren/toevoegen Alleen-lezen Opgelost

Hallo ik heb ondanks een nieuwe telefoon gekocht met abonnement bij vodafone nu wil ik daar die app bij gebruiken: my vodafone, maar als ik dan mijn nummer invul staat er dat dit nummer niet in gebrui...

Optie voor factuur via mail Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik weet dat dit verzoek al vele malen is gedaan. Bij deze nog een keer ! Graag zou ik de mogelijkheid krijgen om de factuur via email te ontvangen!Waarom? Omdat ik dan instaat ben om alle factur...

Aldebaran door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

HTC U11 - 4G/Wifi bellen zonder Vodafone software Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafoners,Weten jullie of het mogelijk is 4G/Wifi bellen te activeren voor de HTC U11 zonder Vodafone software? Is er een mogelijkheid dit alsnog te installeren voor een telefoon zonder? Wordt ...

Powluzz door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Www.payinfo.nl Alleen-lezen Opgelost

Wat is payinfo ik kreeg een bericht waar dit in stond "Binnen 2 uur is de blokkade op betaalde diensten voor je mobiele nummer verwijderd. Ga voor meer informatie naar www.payinfo.nl ." Dus ik heb een...

Sayen door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ongewenst sms van Phone medic via vodafone Alleen-lezen Opgelost

Ik ontving deze sms:Je maakt gebruik van abonnement PHONE MEDIC, de kosten zijn € 5,00 per week. Ga naar http://bit.ly/2xgSHgT. Afmelden: www.payinfo.nlIk heb me aangemeld, nog geen rekening gezien. W...

laurensb door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Ongewenste dienst Phone Medic en Vodafone's afhandeling Alleen-lezen Onopgelost

Om hierin toch ook de conversatie maar te openen. Zoals reeds meerderen kreeg ik 16 april jl. ook een SMS van Vodafone, aanmelding bij de dienst van Phone Medic. Gewenst? Uiteraard niet. Dus ook direc...

fornix door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Phishing via mycontent Alleen-lezen Opgelost

Ik kreeg zojuist een SMS van zogenaamd Vodafone en daarin stond het volgende:Je maakt gebruik van abonnement MyContent, de kosten zijn € 5,00 per week. Ga naar http://nl.mycontent.media/index.cfm?m. A...

FrankN door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Sonos one en lader Alleen-lezen Opgelost

P30 pro in pre order gekocht. Tot op heden heb ik geen speaker of lader ontvangen. Hoe zit dit?

DickS door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Geen netwerk in mijn wijk Alleen-lezen Onopgelost

Sinds gister een nieuwe tel samsung s 7 direct al geen netwerk staat ook geen 4 g wel met mn oude a5 als ik de wijk uit rijd heb ik wel dekking met de s7 met de a5 geen last daar mee overal bereik all...

Ju1959 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Samsung S10 toestellen vergelijken Alleen-lezen Opgelost

Ik zie dat ik bij verlenging kan kiezen uit verschillende types Samsung S10. Kan ik de toestellen ergens naast elkaar zetten en met elkaar vergelijken?

Wanneer wordt de P30 pro geleverd (Pre-order) Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag,enig idee wanneer de P30 pro word geleverd??Is alweer een tijdje stil vanaf Julie kant Groetjes aad

Aadbroer door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

K.v.K nummer veranderen Alleen-lezen Opgelost

Omdat ik via belsimpel mijn abonnement wil verlengen moet ik weer alle papieren opnieuw aanleveren. Lastig !!Mijn kvk is 2 jaar geleden veranderd, nu moet ik dat doorgeven, telefonisch kan dat schijnb...

alweer klachten voor de zoveelste keer geen bereik Alleen-lezen Onopgelost

ik heb niks als klachten over het bereik werk in gilzerijen en wat denk je geen bereik kunnen mij niet bellen en een paar collega,s zijn ook bij vodafone en ook die hebben geen bereik maar dit is al d...

theeke1 door Meedenker
  • 20 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

4g tablet Alleen-lezen Opgelost

Hie zit het met een sim in een tablet. Heb ik daarvoor een apart abonnement nodig of kan ik een tweede simkaart krijgen op mijn lopende abonnement j

verdi59 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuw abonnement vs verlengen Alleen-lezen Opgelost

Beste vodafone,Op 30-04-2019 heb ik onderstaande e-mail gestuurd. Daar heb ik een ontvangstbevestiging op gehad dat ik binnen 5 dagen reactie zou ontvangen. Twee dagen later komt daar een mail overhee...

Albrecht door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Prepaid kaart toevoegen aan My Vodafone Account Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik heb een account met 1 prepaid nummer. Ik wil daar nog enkele prepaid nummers aan toe voegen.Heb dit geprobeerd met , Account, Account uitbreiden, etc. maar dit wilt niet want het stopt als ik...

Dick12345 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

internet in het buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben in spanje en ik vroeg mij af of ik hier mijn 4g, roaming kosteloos kan gebruiken of dat deze kosten buiten mijn bundel vallen? Ik hoor het Graag.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen