Goedemiddag,
Ik heb vorige week vrijdag 01 augustus via een externe aanbieder mijn vodafone abonnement verlengd inclusief toestel. Omdat ik zeer ontevreden ben over de afwikkeling, met name het vermelden van levering van toestel met 1 werkdag (wat dus niet klopt heb toestel nog steeds niet) en de klantenservice aan de telefoon van dat bedrijf waarvoor je 0,15 ct pm betaalt exclusief kosten mobiele telefoon,lange wachttijden wat mij nu veel geld heeft gekost, heb ik na een paar dagen de verlenging geannuleerd. Heb daarna ook tevens met de klantenservice van Vodafone gebeld en die zouden de annulering ook doorzetten naar de backoffice. Ik heb van vodafone geen bevestiging gehad van de annulering.
Mijn vraag is of in het systeem nou de annulering bekend is en hoe lang de verwerking duurt voordat ik een nieuwe verlening kan doen.
Uiteraard ga ik nu alleen via vodafone verlengen , via een externe partij begin ik niet aan.
Alvast dank voor uw antwoord.