Ik ben al jaren een trouwe klant van Vodafone. (naar volle tevredenheid)
Omdat mijn huidige contrakt over enkele maanden afloopt ben ik mij op het internet aan het orienteren op een geschikte verlenging.
Ik vond een leuke aanbieding bij the Phonehous.
Samsung Galaxy S111 met een abb. van Vodafone bel-sms-web 200.
1e 6 mnd € 16,25 daarna 18 mnd € 32,50
Ik dus op naar de the Phonehous in mijn woonplaats Zevenbergen om de deal af te sluiten.
Van de uitleg die ik daar kreeg moest ik echt even op een stoel gaan zitten;
Deze aanbieding geldt alleen voor nieuwe klanten, en niet voor bestaande !!!
Als trouwe klant moet ik voor het toestel maar liefst €249,00 bij betalen.
Dit is dus echt de wereld op zijn kop.
Ik ben de afgelopen week 2 keer door een medewerker van Vodafone gebeld met de mededeling dat mijn huidige contrakt binnenkort afloopt, en dat ze voor mij een leuke aanbieding hebben.
Toen ik daarop het bovenstaande verhaal vertelde , kreeg ik als antwoord "dat dit hen bekent is, maar dat ze daar helaas niets aan kunnen veranderen"
Ik heb daarom maar besloten dit abb. uit te dienen, en daarna maar eens te kijken wat er verder nog voor
leuks buiten Vodafone te koop is.
Groetjes, van een tot voor kort uiterst tevreden Vodafone-klant