JannyJolanda

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

verlengen - opnieuw een BKR registratie?

Als je verlengt met een toestel krijg je dan weer een BKR registratie? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @JannyJolanda 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ja zeker, je krijgt dan weer een BKR toetsing en registratie. Alles boven de 250,- euro aan toestel lening moeten ze registreren. 

Vanaf 1 mei 2017 zijn er een aantal zaken veranderd als je een nieuw abonnement met toestel koopt. Je kunt het toestel dan afbetalen met een toestellening. Om je zo’n lening aan te bieden, moeten we volgens de wet een inkomens- en lastentoets uitvoeren bij een toestellening vanaf € 250. Voor een toestellening vanaf € 250 doet Vodafone altijd een inkomens-en lastentoets controle!

Zie ook:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/toestellening.shtml

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @JannyJolanda 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ja zeker, je krijgt dan weer een BKR toetsing en registratie. Alles boven de 250,- euro aan toestel lening moeten ze registreren. 

Vanaf 1 mei 2017 zijn er een aantal zaken veranderd als je een nieuw abonnement met toestel koopt. Je kunt het toestel dan afbetalen met een toestellening. Om je zo’n lening aan te bieden, moeten we volgens de wet een inkomens- en lastentoets uitvoeren bij een toestellening vanaf € 250. Voor een toestellening vanaf € 250 doet Vodafone altijd een inkomens-en lastentoets controle!

Zie ook:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/toestellening.shtml

JannyJolanda
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor het uitgebreide antwoord hier kan ik wat mee ? nu weet ik wat ik moet doen. Vg janny

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Oké, graag gedaan en succes!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic