Jacqdus

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verlengen niet mogelijk via site, nu verlengd via telefoon,maar klopt niet

Abonnement loopt over 2,5 week af, krijg bij verlenging van abonnement aldoor een foutmelding, kan niet.
Lees ergens anders dat dit kan komen als je meer abonnementen op je naam hebt staan. Heb inderdaad 2 abonnementen op naam staan.
Zo te zien op het forum ben ik niet de enige.Als dit probleem bekend is waarom doet vodafone hier dan niets aan?
Stuur een mail met aanbiedingen naar je klanten in zo'n geval. Of in ieder geval als ze er voor bellen.
 
Heb nu zaterdag gebeld naar de klantenservice en daar wordt dan netjes alle opties opgenoemd, maar even rustig kijken waar je aan begint en wat de voor en nadelen zijn is er dan niet bij. Via de mail kon niet.
Moet toch beter kunnen.
Heb nu telefonisch maar verlengd, want met mijn nummer internetbankier ik ook, moet mijn nummer neit kwijtraken. Maar werd wel overvallen dat ik het maar telefonisch moest doen. 
Zit hier wel van te balen eerlijk gezegd. 
Vind het ook geen service dat je zo overvallen wordt en je wel telefonsich moet verlengen, ook al gaf ik aandat ik dit niet prettig vind.
Maar ja, wat moet ik anders.
 
Mijn abonnement stopt over 2,5 week, dus heb nu maar verlengd, maar telefoon valt dan niet meer onder de garantie hoorde ik later van iemand, dus als die stuk gaat in de abonnementsperiode is me ook niet duidelijk loop tabonnement door maar moet ik een zelf maar een telefoon kopen?.  Kan er nergens iets over te vinden op jullie site. 
Kan je de sim kaart overzetten in een nieuwe telefoon?
Anders had ik beter een nieuwe telefoon erbij kunnen nemen.
 
Ik heb 6 werkdagen om evt mijn verlenging terug te draaien, wat zijn mijn opties als ik een nieuwe telefoon  wil?
Ik wil gewoon dat iemand mij een overzicht per mail geeft.  
En dan vóór ik vastzit aan een abonnement 
 
 
1 Reactie 1
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Jacqdus, je hebt dit eerder al geplaatst in een ander topic. Dubbelposten is niet toegestaan, daarom sluit ik dit topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic