drfoul

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoofddorp - Geen Bereik Voor 2 dagen

Hetzelfde probleem hier in Hoofddorp.
Vrijdagmiddag kon ik tussen 2 en 3 uur nog bellen voor mijn werk, maar sinds rond een uur of 6 's avonds wordt de SIM niet meer herkend in Galaxy S2, en ook niet in oude Nokia 6150: Geen pincode, en geen netwerk.
Volgens mij is mijn kaart van een oud type of zo, want ik heb hem minstens sinds 2004.

Zie ook http://forum.vodafone.nl/t5/Netwerksupport/Simkaart/m-p/69352
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
drfoul, 2004 is inderdaad al een paar jaar geleden, dus dat je simkaart niet meer werkt zou goed kunnen. Door de jaren heen kunnen de contactjes versleten zijn. Ik wil je daarom zeker aanraden om een andere simkaart te proberen, die je op vertoon van je legitimatiebewijs en bankpas kunt krijgen in een Vodafone winkel. In Hoofddorp zelf is overigens momenteel geen storing bekend, dus dat maakt van de simkaart de meest waarschijnlijke oorzaak.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
drfoul, 2004 is inderdaad al een paar jaar geleden, dus dat je simkaart niet meer werkt zou goed kunnen. Door de jaren heen kunnen de contactjes versleten zijn. Ik wil je daarom zeker aanraden om een andere simkaart te proberen, die je op vertoon van je legitimatiebewijs en bankpas kunt krijgen in een Vodafone winkel. In Hoofddorp zelf is overigens momenteel geen storing bekend, dus dat maakt van de simkaart de meest waarschijnlijke oorzaak.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic