pookie007

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verlengen met eigen startdatum

Hallo,

Sinds vorig jaar woon ik in het buitenland en gebruik ik mijn abonnement in principe niet meer. Ik wil mijn abonnement echter niet opzeggen omdat ik het vodafone nummer wil houden voor noodgevallen als ik naar NL moet bellen ofzo.

Nu ben ik binnenkort voor vakantie in NL dus heb ik mijn internet nog wel nodig, echter als ik weer terug ga wil ik mijn abonnement omzetten naar het goedkoopste sim only abonnement zonder internet van 8euro p/m.

Is het mogelijk om dit abonnment te laten ingaan op een datum naar keuze, of gaat het automatisch in op de dag van aanvraag.
Mijn huidige abonnement is overigens al 2 jaar verlopen, (word per dag verlengt) dus kan het zonder problemen wijzigen.

Groetjes,

Amrish


Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo @pookie007

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan ?
Met jouw huidige Vodafone mobiele abonnement kun je tijdens jouw vakantie met een gerust hart, mobiel internetten.

En op de laatste dag van jouw vakantie in Nederland, bel je even naar het gratis telefoonnummer van Vodafone SALES afdeling om jouw abonnementsvorm te wijzigen. Telefoonnummer: 0800 - 0560

Dan heeft jouw nieuwe Vodafone SIm-only-abonnement (zonder mobiel internet) precies de juiste ingangsdatum. Namelijk de datum dat jij geen mobiel internet in Nederland meer nodig hebt, omdat je weer naar jouw vestigingsland vertrekt.

Bedankt voor het toekennen van kudo's aan dit antwoord, door op de button onderaan deze posting te klikken.

Succes !

Netwerker

Bekijk in context

2 Reacties 2
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo @pookie007

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan ?
Met jouw huidige Vodafone mobiele abonnement kun je tijdens jouw vakantie met een gerust hart, mobiel internetten.

En op de laatste dag van jouw vakantie in Nederland, bel je even naar het gratis telefoonnummer van Vodafone SALES afdeling om jouw abonnementsvorm te wijzigen. Telefoonnummer: 0800 - 0560

Dan heeft jouw nieuwe Vodafone SIm-only-abonnement (zonder mobiel internet) precies de juiste ingangsdatum. Namelijk de datum dat jij geen mobiel internet in Nederland meer nodig hebt, omdat je weer naar jouw vestigingsland vertrekt.

Bedankt voor het toekennen van kudo's aan dit antwoord, door op de button onderaan deze posting te klikken.

Succes !

Netwerker
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @pookie007

Als ik jou was zou ik op een van de laatste dagen dat je in Nederland bent even bij een Vodafone winkel naar binnen lopen. Ik denk namelijk dat dit de handigste en snelste oplossing is. Aangezien je contractvrij bent kunnen ze je abonnement daar meteen omzetten. Tot die tijd kun je inderdaad gebruik blijven maken van je huidige abonnement (dus met databundel). Het is in de meeste gevallen niet mogelijk om het abonnement op een latere dag in te laten gaan maar je kunt dit altijd navragen.

Telefonisch bestellen is ook een optie maar bij een nieuw abonnement krijg je ook een nieuwe simkaart die je dan weer in Nederland moet activeren. Dit lijkt me in jouw geval niet de beste oplossing omdat je dan enkele dagen op je nieuwe simkaart moet wachten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic