yokoda38

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

verlengen abo vodafone via andere site

mijn abonement van vodafone loopt 11 maart af en ik wil dit abonement verlengen via een andere site

Dit nieuwe abo gaat per direct in. Betaal ik dan vanaf mu tot 11 maart dubbele kosten?
misschien een rare vraag maar wil dit toch even checken voor de zekerheid 🙂

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey Joke & Pukkie,

Verlengen kan vanaf 4 maanden voor het einde van je contract. Bij een verlenging betaal je geen dubbele abonnementskosten. Wanneer je nieuwe abonnementsvorm start wordt je oude abonnementsvorm per direct gestopt. Kijk voor meer informatie eens op deze site: http://voda.fo/ne/tsgrq.

Bekijk in context

3 Reacties 3
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
yokoda38 schreef:
mijn abonement van vodafone loopt 11 maart af en ik wil dit abonement verlengen via een andere site

Dit nieuwe abo gaat per direct in. Betaal ik dan vanaf mu tot 11 maart dubbele kosten?
misschien een rare vraag maar wil dit toch even checken voor de zekerheid 🙂

Hoi yokoda38, welkom op het Vodafone Forum. Goed om te horen dat je wilt verlengen en klant van Vodafone blijft 😄
Via welke site wil je verlengen ? Laat het even weten en dan kijk het graag voor je na.
Pukkie

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem, ik wil het via studentmobiel.nl doen, is dit mogelijk?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey Joke & Pukkie,

Verlengen kan vanaf 4 maanden voor het einde van je contract. Bij een verlenging betaal je geen dubbele abonnementskosten. Wanneer je nieuwe abonnementsvorm start wordt je oude abonnementsvorm per direct gestopt. Kijk voor meer informatie eens op deze site: http://voda.fo/ne/tsgrq.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic