BvdLaan

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verlengen abbo.

Een goede middag,
 
Ik heb een vraag, ik ben al geruime tijd klant bij jullie vanaf 2001 met 2 abonnementen,
nu mocht ik mijn abonnement verlengen wat natuurlijk altijd leuk is om weer een nieuw mobieltje uit te zoeken.
 
Ik werk nu zelf ook in een telecom winken en was alles eens met elkaar aan het vergelijken,wat ik wel raar vind om dan te zien is dat ik als klant niks waard ben bij jullie kwa waardecheque. het lijkt mij dat je als "vaste klant toch iets van een vergoeding krijgt.
 
graag zou ik hierover wat meer info willen het is natuurlijk anders makkelijk om over te stappen naar een andere provider omdat die een betere aanbieding heeft.
 
mvg budy van der laan
2 Reacties 2
TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
Hoi BvdLaan,

Helaas kan ik je niet aangeven hoe dit wordt opgebouwd.
Heb je al een gekeken of je via de klantenservice misschien een scherpere aanbieding kan krijgen?
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Of de vodafone winkel zelf
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic