sjakie

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verlengaanbod

Er zou voor mij een verlengaanbod klaarstaan maar op my vodafone staat niks. Zelfs niet de einddatum.
7 Reacties 7
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @sjakie ,

Bel even naar 1201 en kies dan voor "opvragen einddatum abonnement".
Of ga naar de Vodafone Support site en zien dan chat, soms is het druk en kan wachten even duren. Of het via de chat helemaal lukt weet ik niet 100% zeker maar altijd en poging wagen.
We horen graag terug van je of je antwoord hebt teruggekregen.



Opmerking Mod. Per:

Om verwarring te voorkomen heb opvragen doorgestreept. In het keuzemenu spreekt men over einddatum van je abonnement. Via de chat zijn er tijdens kantooruren mensen aanwezig die je een persoonlijke aanbieding kunnen samenstellen.

Inderdaad laat ons weten of het gelukt is.

Gr Per

sjakie
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Per,

Nog steeds geen aanbieding op My Vodafone maar ik weiger om te betalen om de klantenservice van mijn eigen provider te bellen. Dus ik ben bang dat het per 1 juli bye bye Vodafone is.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @sjakie ,

Hadden de vorige opties totaal geen nut? Heb je al iemand gesproken van de Vodafone chat deze vindt je op de Support pagina. Jammer dat je weg wilt gaan :(.
sjakie
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Chat

Het is op dit moment erg druk. Er is nu even niemand vrij om met je te chatten.


Tsja...
sjakie
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Krijg wel een mailtje met een link om naar een gesprek te gaan maar die link is niet "klikbaar"

Wat kan het moeilijk zijn in dit digitale tijdperk.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
https://www.vodafone.nl/support/

Chat is beschikbaar 😉
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @sjakie
de collega's die de optie bemannen die ik je heb voorgesteld, maken je met alle plezier een aanbieding op maat. Dit kan je een hoop geld schelen in de komende 2 jaar. Immers zij kunnen je belpatroon van de laatste maanden analyseren en aan hand daarvan een offerte maken met alles wat je nodig hebt om een zo laag mogelijke rekening te krijgen.
Ik kan je alleen adviseren, doe jezelf dat plezier en pleeg dat telefoontje. Ik verzeker je dat je de beste aanbieding krijgt die er mogelijk is.
(En ik hoor echt graag hoe het afgelopen is)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic