pauline

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verbruikers app?

Hallo beste mensen
 
ik heb net een paar dagen een samsung galaxy gio en een abonnement bij vodafone.
ik heb vanmorgen voor het eerst op internet, via mijn vaste computer mijn verbruik kunnen inzien.
weet iemand of er een verbruikers app bestaat? en zo ja waar ik deze kan vinden?
 
groetjes
 
4 Reacties 4
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hoi Pauline,

Welkom op het Vodafone Forum. Ik hoop dat je hier de antwoorden op je vragen zal vinden!
Wil je wat weten of vragen, open een Topic of meng je in de discussie.

Ik wil je graag verwijzen naar de huisregels op het Vodafone Forum.
Je kunt deze hier vinden.

Groet,

Chris

Moderator
Vodafone Forum
NeznirV

Gedreven Liefhebber
  • 90Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
pauline schreef:
Hallo beste mensen
 
ik heb net een paar dagen een samsung galaxy gio en een abonnement bij vodafone.
ik heb vanmorgen voor het eerst op internet, via mijn vaste computer mijn verbruik kunnen inzien.
weet iemand of er een verbruikers app bestaat? en zo ja waar ik deze kan vinden?
 
groetjes
 
Ja die zijn er, zoek maar eens in de Android Market naar 3G Watchdog of Traffic Counter.
 
Greetz,

Nez
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Ook een aanrader uit de Android Market is "Beltegoed Rood", kost € 0,99 maar heeft zeer goede recenties.
gerdehaas

Raadgever
  • 87Posts
  • 5Oplossingen
  • 13Likes
Hey Pauline,

en natuurlijk de andere die dit lezen.

De apps die nez aangeeft zijn goede apps.
Degene die Martin aangeeft durf ik niets over te zeggen omdat ik deze niet ken.

Ik wil wel even een waarschuwing geven voor al dit soort apps.
Er zijn namelijk veel apps op de verschillende app stores die je verbruik/tegoed nakijken maar dat je je inlog gegevens moet invoeren.
Bijna al deze apps zijn niet door Vodafone gemaakt.
Wij weten dus niet wat er met je inloggegevens gebeurt met alle vervelende gevolgen van dien.
Vodafone heeft zelf wel een app op de markt hiervoor gebracht die met je My Vodafone account werkt maar omdat het om een eigen app gaat wordt er niets met je inloggegevens gedaan, dan dat waar de inlog gegevens voor bedoeld zijn.

De apps die nez aangeeft zijn apps die kijkt wat je telefoon zelf verbruikt en hoeft dus ook niet in te loggen op je My Vodafone account.

Kudo's going your way 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic