MARE71

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verbinding regelmatig verbroken tijdens bellen thuis.

De verbinding wordt regelmatig verbroken als ik thuis mobiel bel. Mijn partner heeft exact zelfde probleem. Dit probleem doet zich nu al sinds een week voor. Regio 3079
6 Reacties 6
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Mare71, allereerst welkom op het forum. Er zijn de afgelopen tijd werkzaamheden geweest op deze locatie. Deze zijn inmiddels opgelost. Ervaar je op dit moment nog steeds problemen? Neem eens een kijkje in onze netwerkgids om erachter te komen waar het aan ligt.
MARE71
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nog steeds problemen, en dat terwijl het signaal goed is. Regelmatig valt de verbinding weg als ik vanuit huis mobiel bel. Buitenshuis geen problemen. Iemand enig idee ?
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Als je de problemen alleen binnenshuis hebt kan de bouw/ isolatie van je huis de boosdoener zijn. Kijk eens naar dit filmpje voor meer uitleg daarover.
MARE71
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat zou vreemd zijn als ik er nu pas last van zou hebben. Probleem doet zich sinds een paar weken pas voor. Waarschijnlijk dus nadat er door jullie werkzaamheden in deze regio hebben plaatsgevonden.
MARE71
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het toestel geeft gewoon aan dat er voldoende signaal is.

In de voorbije anderhalfjaar nooit problemen ondervonden.sinds drie weken nu dus wel.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Het kan verschillende oorzaken hebben. We kunnen dit via het forum moeilijk vaststellen omdat je ons niet alle informatie geeft. Merk je dit bijvoorbeeld ook op andere locaties? En gebeurt dit alleen binnen of ook buiten? etc etc. Mocht je er echt aan twijfelen, neem dan contact op met onze klantenservice. Dan kunnen mijn collega's het misschien doorzetten naar onze technische dienst.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic