marcell

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verbetering actuele netwerk bij overstap naar 4g

Beste,

Ik woon in het plaatsje wezep 8091cs, en een groot deel van onze plaats valt nog onder 2g dekking.
je hebt geluk als je een keer fatsoenlijk internet hebt, ook waar de dekkingskaart aangeeft dat er 3g aanwezig zou moeten zijn.

Nu is mijn vraag, als door Vodafone het 4g netwerk wordt uitgerold is er dan enige kans dat de dekking verbeterd wordt?

Is er uberhoud een mogelijkheid om iets in te dienen bij slechte dekking en dan Vodafone er werkelijks iets mee doet.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Marcell, ik heb de dekking nagekeken en ik zie inderdaad dat de 3G dekking in Wezep niet denderend is. Om je vraag in het algemeen te beantwoorden, 4G geeft een grote verbetering ten opzichte van 3G qua dekking omdat er een andere frequentie gebruikt wordt. De dekking is vergelijkbaar met die van 2G, zowel buitenshuis als binnenshuis.

Op welke termijn er 4G komt in Wezep durf ik niet te zeggen, maar zover mij nu bekend zal dat niet op korte termijn zijn. Ik zie dat er wel een verbetering gepland staat van de 3G dekking, maar ook daar durf ik niet van te zeggen op welke termijn die er zal komen. Die termijn is nu nog niet bekend, maar rekenen er op dat het niet op korte termijn zal zijn. Het plaatsen van masten en het bijhorende bouw- en vergunningenproces kan soms veel tijd in beslag nemen. Vandaar dat ik niet specifieker kan zijn op dit moment.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Marcell, ik heb de dekking nagekeken en ik zie inderdaad dat de 3G dekking in Wezep niet denderend is. Om je vraag in het algemeen te beantwoorden, 4G geeft een grote verbetering ten opzichte van 3G qua dekking omdat er een andere frequentie gebruikt wordt. De dekking is vergelijkbaar met die van 2G, zowel buitenshuis als binnenshuis.

Op welke termijn er 4G komt in Wezep durf ik niet te zeggen, maar zover mij nu bekend zal dat niet op korte termijn zijn. Ik zie dat er wel een verbetering gepland staat van de 3G dekking, maar ook daar durf ik niet van te zeggen op welke termijn die er zal komen. Die termijn is nu nog niet bekend, maar rekenen er op dat het niet op korte termijn zal zijn. Het plaatsen van masten en het bijhorende bouw- en vergunningenproces kan soms veel tijd in beslag nemen. Vandaar dat ik niet specifieker kan zijn op dit moment.
marcell
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kijk, bedankt voor je bericht. En laten we hopen dat het in de toekomst beter wordt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic