Boukje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

van kastje naar de muur

Onze vraag is heel simpel: we willen beiden een nieuw abonnement. Ik wil mijn abonnement verlengen voor 2jr, en mijn man wil zijn, begin dit jaar reeds verlengde, abonnement verhogen zodat hij alsnog een telefoon erbij krijgt (die hem toen niet is geboden!).Na bellen, een dame die mijn man vertelde dat dat absoluut mogelijk is en hem verwees naar 1201 afedling loyalty, weer bellen, wachten, bellen etc zijn we van 08000560 naar 1201 terug naar 08000560 terug naar 1200 en weer naar 1201 om vervolgens niet meer verder te komen omdat het 20:00 geweest was.Inmiddels zijn we 2 dagen bezig, en er flink klaar mee.Klanten wil je houden lijkt me? Op deze manier werkt dat niet. Wij horen graag een simpele en vooral snelle oplossing. Nogmaals: zo lastig is dit niet lijkt me.Gr. B. Jelsma
1 Reactie 1
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hoi Boukje,

voor het verlengen van jouw abonnement kun je 0800-0560 bellen, via My Vodafone verlengen of langsgaan in een van onze winkels.

Heeft je man met een sim-only abonnement verlengd? Dan zit daar geen toestel bij, maar in plaats daarvan zijn de abonnementskosten veel lager. Vanaf 4 maanden voor de einddatum van dit abonnement, kan hij zijn abonnement pas weer opnieuw verlengen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic