Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
ik heb van de week een nieuwe usb modem gekregen met 22,50 tegoed op de modem stond al 2,50 pepaid te goed alleen daar ben ik nu bijna door heen echter heb ik het gratis echter te goed nog niet begeschreven staan hoelang duurd dit
Het extra tegoed wordt bijgeschreven als je je geregistreerd hebt. Als je een My Vodafone account aangemaakt hebt en je verdere gegevens invult krijg je binnen een paar dagen dit tegoed bijgeschreven. Je kunt ook contact opnemen met de klantenservice die je daar mee kunnen helpen.
dat heb ik dus meteen gedaan probleem is ik kan mijn gegevens nu ook niet in zien nog kan ik ze bewerken het zegt steeds dat het tijdelijk niet beschikbaar is
devesh schreef: dat heb ik dus meteen gedaan probleem is ik kan mijn gegevens nu ook niet in zien nog kan ik ze bewerken het zegt steeds dat het tijdelijk niet beschikbaar is
Geef het wat tijd, ik heb zo''n idee dat my vf een probleemkindje is voor vf ( correct me if i''m wrong) maar ik heb vaker probs met inloggen enz.
Raar dat je het tegoed nog niet heb gekregen. Zou je mij een Private Message kunnen sturen met betrekking van je usb modem 06-nummer? Dan kijk ik even of er iets verkeerd gaat in het systeem.
inmiddels heb ik mijn gratis tegoed nog steeds niet het mag allemaal wel ff duren zijn ook al 3 mailtjes naar de helpdesk toe en daarop ook geen antwoord
Mijn excuses Devesh, door de drukte hier is er veel gebeurd en hierdoor jouw aanvraag verwaterd. Maar ik heb het nagekeken en de 5 euro is niet doorgekomen. Ik heb als vervolg actie meteen de 5 euro voor je op je beltegoed gezet, echter wil ik er wel op wijzen om een internet bundel aan te schaffen, anders is de 5 euro meteen weg.
allemaal leuk maar ik heb een usb modem aan geschaft waar ik na registratie nog eens 400 mb bij zou krijgen ik heb me geregisteerd ik heb mijn gegevens gemaild maar die 400 mb heb ik nogsteeds niet en volgens mij is 5 euro beltegoed geen 400 mb
Dan geef per PM het mobiele nummer van jou internet aansluiting. Dan kan ik alsnog voor je kijken wat er is gebeurd en als het terecht is die 400mb bundel plaatsen.