Diana71

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

update note 3

Update: door

Sinds ik een update heb uitgevoerd werkt mijn telefoon niet naar behoren.
Ik kan niet meer gebelt worden ......wie kan mijn helpen.
Telefoon staat niet doorgeschakeld !
Sinds ik een update heb uitgevoerd werkt mijn telefoon niet naar behoren.
Ik kan niet meer gebelt worden ......wie kan mijn helpen.
Telefoon staat niet doorgeschakeld !
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@Diana71,

Jeetje wat vervelend. Wat je kunt doen is je telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen (www handleidingen.vodafone.nl) of wachten tot een nieuwe software update uit komt.
Je kunt ook contact opnemen met de klantenservice om te zien of alles correct staat in het systeem bij Vodafone.

Zijn het bepaalde nummers die je niet kunnen bellen (alleen van een bepaalde provider) of alle nummer (van alle providers)?

Laat me even weten of het gelukt is.

Groetjes stevied86
Diana71
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi
Zelf kan ik dus wel bellen....het probleem is dat ik dus niet gebeld kan worden als ik dus gebeld wordt horen ze gelijk mijn voicemail .App berichten, mails, en sms ontvang ik wel.Maar krijg niet door dat ik een gemiste oproep heb.
Telefoon staat niet doorgeschakeld!

Als ik de telefoon terug zet naar fabrieksinstellingen gaan toch alle gegevens verloren?
Anonymous
Niet van toepassing
Beste @Diana71

Het klopt inderdaad dat dan alle gegevens verloren gaan 😞
ik raad je natuurlijk wel aan om een back up te maken van je toestel.

Groetjes Stevied86
Diana71
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Pfffff.....wat een ellende.
En dat alleen maar omdat je een update doet.Ben ook niet blij met lollipop.....had ik dit maar geweten had ik het nooit gedaan !????
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
@Diana71 , soms kan en update fout gaan dan loopt het niet zoals het zou moeten horen.
In dit geval kun je en back up maken via Samsung Kies dan is de data op je toestel niet verwijderd, apps installeer je gewoon terug doormiddel naar de Google Play Store te gaan en deze te installeren.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic