suus91

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

uitvallen toestel en sluiten apps.

Hoi allen,

Ik heb sinds twee maanden een nieuwe abbo, met als toestel de S3.
Sinds ik hem heb, valt het random uit, lopen apps vast of sluiten af. ook horen mensen mij soms niet tijdens het bellen. Alles wijst op een software probleem, dus ik had ook al gereset en geupdate.
Toen dat niet werkte had ik het toestel na drie weken opgestuurd. Ik kreeg het toestel terug, en het probleem is nu wel minder, maar nog wel degelijk aanwezig. Ik weet niet wat ze met het toestel hadden gedaan, dat was niet aangegeven. Apps lopen nu wederom vast, en mijn telefoon start random opnieuw op. Ik weet echt niet wat te doen, omdat het toestel vanaf het begin dus stuk is en opsturen blijkbaar niet werkt... iemand tips?
1 Reactie 1
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @suus91

Als je een reparatienummer hebt dan kunnen mijn collega's van de klantenservice voor je nakijken wat er precies is gebeurd tijdens je vorige reparatie. Dit kunnen ze je ook in de Vodafone winkel vertellen. Heb je hier al eens naar geïnformeerd?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic