M_Ozcetin

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

traag tot geen internet (S2 4.0.4)

Hierbij wil ik bevestigen dat ik vrijwel vaak last heb van ZEER trage internet op mijn mobiel
Echter is mijn vraag waarom / hoe ik dit kan verhelpen ??

Ter informatie zit ik nog dik in mijn bundel, woonplaats almere, en heb altijd goed bereik.
Op slecht internet na dan

Ook vind ik raar dat mijn verbinding tijdens internet verbruik
heel vaak heen en weerspringt tussen 3g, h, h+, e
Hierdoor moet ik soms een pagina heel vaak reloaden

Iemand enig sugestie??

Groet,
M.Ozcetin
16 Reacties 16
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey M_Ozcetin,

Op welke postcode heb je precies de problemen? Dan kan er hier nagekeken worden of er een probleem is met de mast.

MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Heey M_Ozcetin,

Heb je al een update voor ons of is het probleem al verholpen ?

Maurice,
Moderator Smartphone Crew - Forum NL
Standing by,

M_Ozcetin
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
1335 RB Almere
 
ik heb tijdje geleden een update naar 4.0.4 gekregen
maar dit heeft mijn probleem niet verholpen
M_Ozcetin
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
someone ??
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hoi M_Ozcetin, er is in de omgeving momenteel geen storing bekend. Het 3G-bereik is er echter niet optimaal. Merk je op andere locaties wel beter bereik? Dan zit de oorzaak in het bereik, niet in de simkaart of toestel.
M_Ozcetin
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het vrijwel overal.

Zelf heb ik eigenlijk niet het idee dat het door de simkaart of telefoon ligt
Want als iemand me belt / smst ben ik wel altijd goed bereikbaar
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Als je het overal hebt, zal het waarschijnlijk toch een probleem zijn dat gerelateerd is aan je toestel of aan je SIM-kaart.
 
Ik zou eerst mijn SIM eens in een ander toestel stoppen om te kijken of dat verandering brengt. Zomiet, ga dan even langs de winkel zodat ze een kruistest voor je kunnen uitvoeren.
Profilter

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Ozcetin,

Ik heb al bijna 2 maanden slecht en traag internet. Normaal was dit redelijk goed.
Ik heb een iphone 4S en zit ook niet door mn bundel heen, heb gewoon 3G en alle streepjes bereik.
M'n telefoon heeft laatste updates, nieuwe sim en apps gebruik ik/heb ik niet.

Kom er niet door bij de klantenservice 😠 hoe is het bij jou afgelopen.
Bij mij lijkt "o" netwerk soms even snel als 3G.

Ciao, Arie
pietv

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zoals mijn collega Martin al aangaf is het verstandig in deze situatie even naar een Vodafone winkel te gaan en daar een simwissel uit laten voeren.
Dit kan het probleem vaak oplossen.
 
Met vriendelijke groet,
 
Piet
M_Ozcetin
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sorry voor dat het zo lang duurde voor mijn reactie

Nou ben ik dus naar de vodafone winkel geweest om daar te vragen.
Gelukkig waren zij zo vriendelijk om mijn sim-kaart te testen.

Echter zeiden ze dat mijn sim-kaart in orde was.
Maar mijn probleem heb ik nog steeds.
Dus nou ben ik de klus kwijt.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hi M_Ozcetin,

Dan ligt het in ieder geval niet aan je simkaart. Je gaf aan dat je netwerk wisselt tussen verschillende netwerkmodussen. Heb je je simkaart ook al eens getest in een ander toestel? Het kan namelijk ook aan je toestel liggen.
M_Ozcetin
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja dat heb ik al geprobeerd. Toen gaf ie geen problemen aan.

Ook heb ik met een andere simkaart mijn telefoon geprobeerd.
Dan doet ie het ook prima

Ben de kluts kwijt :S
Rachelle_

Gedreven Meedenker
  • 44Posts
  • 2Oplossingen
  • 11Likes
Haha, ik kan me voorstellen dat je de kluts kwijt bent! Zelf kan ik ook niets bedenken wat je nog kunt proberen.

Je geeft wel aan dat je toestel wisselt tussen 3G, H, H+ en Edge. Dat zijn eigenlijk wel goede verbindingen, dus echt vreemd dat het zo traag is. Sowieso omdat je simkaart in een ander toestel wel werkt en een andere simkaart in jouw toestel ook.

Het lijkt me handig dat we aan deze kant alles eens nakijken. Neem daarom contact op met de klantenservice via Sociale media, de telefoon of via e-mail: http://www.vodafone.nl/klantenservice/

Laat je hier even weten wat eruit is gekomen? Misschien wel handig voor andere forum gebruikers 🙂

M_Ozcetin
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou in prenciepe eindig ik dan om weer naar een winkel keten te gaan of mijn telefoon op te sturen
naar de hoofdkantoor/ fabriek. En dat heb ik dus al geprobeerd, het heeft me niet geholpen.

One does simply not have that luck he needs
😕
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Het enige wat ik nog kan bedenken is dat die specifieke simkaart niet goed werkt met jouw specifieke toestel. Ik raad je aan om nogmaals naar de winkel te gaan en te vragen om een nieuwe sim. De eerste keer is een simwissel gratis. Dat is namelijk het enige dat zou verklaren waarom andere simkaarten wel in jouw toestel werken en jouw sim in andere toestellen ook.

Heel vreemd probleem!
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Heey Martin, ik heb een BB 10 Topic geopend. Ik vroeg me af of er in de winkel al vraag is naar deze nieuwe toestellen van BlackBerry. Wil je dit filmpje eens bekijken en reageren in het Topic 😄 Thanks: http://voda.fo/ne/tpfno
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic