wendy19

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

touchscreen HTC legend kapot

hoi!
 
Sinds gisteravond doet het ''info balkje'' van mijn HTC legend heel raar.
Naar verloop van tijd gaat/schuift het balkje constant naar beneden als ik ergens anders op druk (bijvoorbeeld een App of wanneer ik aan het typen ben in een whatsapp gesprek)
 
Als ik de telefoon opnieuw aanzet gaat het even goed, maar daarna doet het infobalkje al snel raar en kan ik nergens meer op drukken. Wanneer de telefoon net opnieuw aangezet is kan ik het balkje zelf niet omlaag schuiven...
 
ik word een beetje nerveus van deze problemen aangezien ik nog een jaar met deze telefoon moet doen!
Dus ik hoop dat iemand mij snel van deze problemen afhelpt
7 Reacties 7
TumblingDice

Stamgast
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Hoi Wendy19,
 
Je kunt eens het programma HTC sync downloaden op je PC. Koppel hiena je toestel met je USB kabel. Je kunt nu kijken of er een update voor je toestel beschikbaar is. 
 
Grtz.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Wendy19,

Mocht bovenstaand bericht geen oplossing zijn adviseer ik je met het toestel naar de Vodafone winkel te gaan. Mijn collega zal het toestel dan bekijken en beslissen of we deze ter reparatie aanbieden.
Heb je een verzekering of een vervangservice afgesloten ?

Groet - Kind regards,

Maurice
Moderator
Smartphone Crew - Forum NL
Standing by,
wendy19
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik wil het bovenstaande advies best proberen, alleen dat is niet echt een update toch??
 
Ik denk er inderdaad over om terug te gaan naar de vodafone winkel.
Ik heb geen verzekering of vervang service afgesloten....
 
Hoe lang duurt het voor ik mijn telefoon weer terug heb na reparatie?
en gaat dit geld kosten, als er reparaties verricht worden?
 
helpt het misschien om de HTC naar de fabrieksinstellingen terug te zetten?
 
Groetjes wendy
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Wendy19,

De update die vanuit je PC krijgt is een software update en zou zeker kunnen helpen 🙂 maar als je een verzekering en vervangservice hebt kun je ook naar de Vodafone winkel gaan.
Hoelang je het toestel niet tot je beschikking hebt kan ik je helaas niet vertellen. Dat is van verschillende factoren afhankelijk waar ik geen invloed op heb.
Laat me even weten welke beslissing je gaat nemen en succes natuurlijk 🙂

Groet - Kind regards,

Maurice
Moderator
Smartphone Crew - Forum NL

Standing by,
sannieluuk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Wendy19

Ik heb sinds vrijdag precies hetzelfde probleem met mijn htc legend en vroeg mij af of je het al opgelost hebt en zo ja hoe?
TumblingDice

Stamgast
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Hoi Sanneluuk,
 
Heb je bovenstaande berichten gelezen en al eens geprobeerd ?
Laat eens weten of het voor jou een oplossing is 😄
 
Grtz
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Heey Wendy19,

Is er al een update ?
Wat is momenteel de status van je vraag ?

Maurice,
Moderator
Smartphone Crew - Forum NL

Standing by,
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic