bigbang20

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Accessoirespakket SGS3, Abonnementen Databundel 10GB

Beste Vodafone,

Graag ik wil het volgende met jullie bespreken. Momenteel ben ik zo'n 2,5 jaar klant van Vodafone, waarbij ik kortgeleden mijn 2 jarig abonnement heb verlengd vanwege tevredenheid over het mobiele netwerk van Vodafone en de prijs/kwaliteit verhouding. Bij mijn verlenging heb ik gekozen voor wederom een 2 jarig abonnement BSW Altijd 47,50 euro per maand i.c.m. de Samsung Galaxy S3. Op de website van Vodafone kon ik zien dat er een accessoires pakket bij zat t.w.v. 90 euro (o.a. een extra accu, hoesje etc.) Die wilde ik er graag bij aangezien ik veel reis en onderweg ben. Ik heb voordat ik ging bestellen eerst contact opgenomen met de klantenservice voor meer informatie over het abonnement en het extra pakket. Ik ben netjes te woord gestaan door een medewerker van jullie, die mij vertelde dat de korting op de website persoonlijk bij mij past en dat het niet uit maakt of je in de winkel of online zou bestellen i.v.m. het extra accessoires pakket. Dit heeft mij over de streep gehaald om voor dit abonnement te kiezen, inclusief toestel en extra pakket. Een dag later ben ik naar een Vodafone winkel gegaan en heb daar bovenstaande besteld. Ook hier wederom netjes geholpen en alles naar wens, alleen vertelde de medewerker me dat het accessoirces pakket later zou worden geleverd omdat ze uitverkocht waren. Ik heb daarna niets meer gehoord of gezien, en heb zelf een aantal weken terug zelf gebeld om na te vragen hoe dit zat. Het bleek dat ik verkeerd zou zijn voorgelicht, aangezien het pakket alleen erbij zat als je via de website zou bestellen (dit was een actie). De desbetreffende medewerker heeft toen voorgesteld dat ik het pakket alsnog zou krijgen en dat de plaats waar ik deze besteld had, hiervan een bericht zou krijgen (dit is in het systeem gezet door een collega van jullie). Daarna nooit meer iets van gehoord…

Dan het 2e. Vanwege een verhuizing en het ontbreken van internet, heb ik gebruik van tethering via mijn mobiele telefoon. Ik merkte al snel dat het verbruik erg opliep, waardoor ik contact heb genomen met de klantenservice om te bekijken of ze iets konden regelen. De medewerker aan de telefoon heeft toen geadviseerd om dubbel internet aan te zetten en internet extra, waardoor ik 1 + 1 = 2gb per maand in totaal heb. Echter bleek dat ook te weinig te zijn, aangezien ik inmiddels 2 rekeningen heb ontvangen van 100+ euro’s… Nu is het natuurlijk niet zo dat Vodafone hier direct iets aan kan doen, aangezien het een vervelend situatie is in mijn geval vanwege het ontbreken van normaal internet via de kabel. Echter vind ik het wel jammer dat het dataverbruik van Vodafone ontzettend duur is, zeker als je over je bundel gaat en per 50mb €1,50 moet aftikken… Graag zou ik de mogelijkheid hebben gehad om dan nogmaals 1gb bij te kopen voor 15 euro… Helaas is dit niet mogelijk… Ik heb de situatie maar geaccepteerd zoals het is en te hopen dat ik snel een vaste internetaansluiting heb.

Maar dan hoor ik het volgende: Vodafone heeft nu bij een BSW altijd en extreem abo een databundel van 10GB?! En dat is alleen voor nieuwe klanten? Hoe zit het met bestaande klanten? Ik zou me enorm ge***** voelen als dat namelijk het geval is, gezien de hoge kosten die ik de afgelopen maanden heb gehad en dan dit zie… Zeker gezien ik gewoon hetzelfde abonnement heb als de mensen die een nieuwe abonnement afsluiten met BSW altijd 47,50 euro…

Ik hoop dat Vodafone kan voorstellen hoe ik mij als huidige, ontevreden, klant voel in deze situatie en zou graag wat meer duidelijkheid willen krijgen over mijn accessoires pakket (of ik deze ooit nog ontvang zoals afgesproken) en over de regels omtrent de 10GB databundel bij BSW altijd en extreem abonnementen…  Hopelijk is er iets te regelen via deze weg zodat ik weer een tevreden klant ben!
 
Alvast erg bedankt voor uw reactie.
1 Reactie 1
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hee bigbang20,

Op het Forum is het beantwoorden van klachten waarbij klantgegevens nodig zijn gewenst. We kunnen dit niet voor je uitzoeken. In dit geval kun je je wenden tot de klantenservice(bel 1201) of de webcrew die actief is op Twiiter, Facebook en Hyves.

Om even in te haken op de bundel met 10 GB internet. Dit is zowel voor nieuwe als bestaande klanten. Bij aanschaf van een nieuw abonnement of het verlengen van je huidige abonnement krijg je deze erbij. Deze bundel bij het abonnement ontvangen is een tijdelijke actie. We hebben hierover ook een topic op het forum. Klik daarvoor op deze link, om alle info na te lezen: http://voda.fo/ne/yhvhs
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic