Romyhoekstra123

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

terugbetaling

Hoi, ik heb vorige week donderdag een bestelling gedaan voor een iPhone XS en had gedaan dat ik 18+ was nu kon ik de telefoon dus niet aanemen. Ik heb hiervoor wel €149,69 betaald en die heb ik dus nog niet terug gekregen. Ik heb onderhand een abonnement op mijn moeders naam gedaan en heb dus de telefoon. Ik zou graag het geld terug willen natuurlijk en wou geen nieuwe afspraak maken. Het order nummer is **** en mijn telefoon nummer is*****. Alvast bedankt 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Romyhoekstra123 . Welkom hier!

Logisch dat je die terugbetaling graag wil. Ik kijk graag voor je wat de huidige stand van zaken is en hoe nu verder. Zou je hiervoor je profiel willen aanpassen, zoals @Energieboy vroeg? :-). Dan duik ik je gegevens in!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Romyhoekstra123 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Hier op de community kan alleen iemand van Vodafone je helpen en deze zijn er maandag weer. Zet in je profielinstellingen de gevraagde informatie en dan kunnen ze maandag gelijk voor je kijken. Hoe, en wat, in te vullen, lees hier

Je kan ook, als je sneller antwoord wil, contact opnemen met de klantenservice van Vodafone (bel 0800-0560 -  Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur / Za 09.00 - 20.00 uur / Zo 09.00 - 18.00 uur).


Ik heb ook gelijk even gevraagd of ze je nummer willen wissen want iedereen kan deze community lezen en ook je gegevens. Dit lijkt me niet de bedoeling. Dus let hierop als je nog iets wil schrijven. Geen privé dingen hier op de open Community. ??

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Romyhoekstra123 . Welkom hier!

Logisch dat je die terugbetaling graag wil. Ik kijk graag voor je wat de huidige stand van zaken is en hoe nu verder. Zou je hiervoor je profiel willen aanpassen, zoals @Energieboy vroeg? :-). Dan duik ik je gegevens in!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic