voeren

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

telefoontarief

Woon in de grensstreek Belgie-Nederland en heb vaak (avonduren thuis Proximus Belgie als provider)

Uiteraard bel ik en heb internet nodig op telefoon. Wat is een gunstig abonnement ? Heb nu prepaid.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @voeren 

 

Welkom op de community! Via www.vodafone.nl zie je welke abonnementen wij aanbieden. 

Je kunt de abonnementen zowel in Nederland als de eu gebruiken. Ik heb een mail gestuurd naar je met een kortingvoucher. Via de link kun je dan in de shop een bestelling plaatsen. Je kunt er ook voor kiezen om het netwerk op handmatig te zetten zodat je op Nederlands netwerk blijft.

 

Wat het beste voor je is, is afhankelijk van hoeveel je belt en hoeveel data je gebruikt.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @voeren 

 

Welkom op de community! Via www.vodafone.nl zie je welke abonnementen wij aanbieden. 

Je kunt de abonnementen zowel in Nederland als de eu gebruiken. Ik heb een mail gestuurd naar je met een kortingvoucher. Via de link kun je dan in de shop een bestelling plaatsen. Je kunt er ook voor kiezen om het netwerk op handmatig te zetten zodat je op Nederlands netwerk blijft.

 

Wat het beste voor je is, is afhankelijk van hoeveel je belt en hoeveel data je gebruikt.

John500

Liefhebber
  • 56Posts
  • 10Oplossingen
  • 10Likes

Of je voegt gewoon 1 van de prepaid bundels toe: https://www.vodafone.nl/abonnement/prepaid

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat kan natuurlijk ook 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic