Hoi@J.augie
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Als je een prepaid simkaart hebt bij Vodafone en je bent niet op tijd met opwaarderen dan ben je je nummer kwijt. Vodafone heeft het al aardig versoepeld voor de klanten en deze informatie staat op de webpagina: https://www.vodafone.nl/support/prepaid/tegoed-opwaarderen.shtml
Als je nummer nu niet meer bereikbaar is en is geblokkeerd dan kan het nummer ook niet meer vrij gegeven worden en ben je te laat. Je kan via de klantenservice van Vodafone vragen of het klopt dat het nummer niet meer bereikbaar is en of je binnen het termijn van opwaarderen valt. Val je daar buiten dan zal deze je dit ook melden.
Het is natuurlijk heel vervelend maar dan valt er niet zoveel meer aan te doen.
Info site:
Je tegoed en nummer blijven onbeperkt geldig als je het tegoed minimaal 1x in de 6 maanden gebruikt. Pleeg een belletje, stuur een sms'je (naar een betaald nummer) of ga het internet op via ons mobiele netwerk (niet via wifi). Je tegoed opwaarderen kan ook. Je hoeft dus niet 1x per jaar op te waarderen als je nog genoeg tegoed hebt.
In My Vodafone of de My Vodafone App zie je hoeveel tegoed je nog hebt en hoelang het geldig is. Of sms STATUS naar 4000.