Mondriaan

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

CD Kwaliteit en Studio kwaliteit

Hallo, in april mag ik mijn abonnement verlengen (4G - 40 Gig), ik gebruik WebDav om audio van mijn thuisnetwerk naar mn telefoon toe te sturen als ik op pad ben (via het mobiele signaal van Vodafone), in het algemeen ben ik daar zeer tevreden over, mp3 en Flac CD kwaliteit (Flac van 44100 Hz) word goed overgebracht maar als ik studiokwaliteit (Flac van192000 Hz) haalt de verbinding het niet en begint de audio te stotteren (binnen mn netwerk is er niets aan de hand), nu kan ik of op een ong. vergelijkbaar abonnement blijven of een 80 Gig abonnement overstappen wat ong. 2 euro per maand duurder word, mijn voorwaarde aan het duurdere abonnement is dat de studiokwaliteit niet stottert.

Kan iemand garantie geven? Anders stap ik niet over naar het 80 Gig verhaal.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Tussen de abonnementen zit geen verschil met het netwerk. De snelheden zijn even snel. Wel is het zo dat het natuurlijk per telefoon het signaal verschilt. Dit heeft te maken met de antenne in het toestel en de software. 
Daarnaast werken wij continu aan ons netwerk om de verbinding te verbeteren. Echter het streamen van geluid of beeld is natuurlijk ook afhankelijk van de app die je gebruikt. Wij kunnen je helaas geen garantie hierin geven@Mondriaan 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Mondriaan 
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard doet Vodafone elke dag hun best om iedereen een goede service te bieden en ook de juiste geluidskwaliteit en bereikbaarheid. Echter, er zijn zoveel facturen waaraan er dingen mis kunnen gaan en/of anders verlopen dan Vodafone zou willen. Of Vodafone je daarin een garantie wil geven, ik denk het eigenlijk niet, maar je kan het proberen.

Ik ben zelf geen medewerker, die zijn hier wel aanwezig en als die je topic hebben gezien dan zullen ze daar wel antwoord op geven. Heb daarom nog even geduld aub. Succes en ben zelf ook wel benieuwd naar het antwoord.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Tussen de abonnementen zit geen verschil met het netwerk. De snelheden zijn even snel. Wel is het zo dat het natuurlijk per telefoon het signaal verschilt. Dit heeft te maken met de antenne in het toestel en de software. 
Daarnaast werken wij continu aan ons netwerk om de verbinding te verbeteren. Echter het streamen van geluid of beeld is natuurlijk ook afhankelijk van de app die je gebruikt. Wij kunnen je helaas geen garantie hierin geven@Mondriaan 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Topic gesloten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic