Hallo Suikerbeestje00 ,
Het duurt meestal zo'n vijf werkdagen voordat Vodafone een eigen overboeking administratief heeft verwerkt. En heeft geboekt op de openstaande factuur.
Vofafone sluit niet meteen af. Maar er is een soort coulance-periode, omdat Vodafone ook wel weet dat de administratieve verwerking van betalingen vijf werkdagen in beslag neemt.
Er is echter wel een kans dat je afgesloten gaat worden. In dat geval zul je met een vaste telefoonlijn moeten bellen naar nummer :
0900 - 0940 om je afsluiting ongedaan te laten maken. Door te wijzen op jouw betaling, die aanstaande Vrijdag 11 April wel door Vodafone zal zijn verwerkt.
Met een geleende smartphone van iemand anders kan natuurlijk ook.
Chatten kan ook met Vodafone. En zelfs twitteren via
@VodafoneNL Of contact opnemen met het Webcare-Team van Vodafone via
FaceBook.
Weblink contact-mogelijkheden:
https://www.vodafone.nl/support/ Succes !
Netwerker