moosalino

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

telefoon gecrasht na firmware update samsung s4 mini

gisteren middag me telefoon geupdate volgens de firmware alles ging goed totdat de telefoon opnieuw automatisch ging opstarten nu blijft in beeld al meer dan 24 uur het embleem van vodafone en af en toe applicaties worden geladen maar er gebeurt helemaal niks hoop dat julie me kunnen helpen heb van alles geprobeerd batterij eruit noem maar op hij doet helemaal niks meer dan wat ik hier boven beschrijf
6 Reacties 6
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@moosalino

We zijn ondertussen alweer een paar dagen verder. Heb je de telefoon ondertussen weer werkend gekregen?
Friesian

Gedreven Raadgever
  • 143Posts
  • 6Oplossingen
  • 57Likes
Ook even vraag van mij, heb je Samsung Kies gebruikt via pc om firmware te herstellen?
Misschien dat de firmware installatie niet geheel goed is verlopen?

Groet,
Friesian
moosalino
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee ben bij de phonehouse geweest die hebben met speciale software het geprobeerd maar dat lukte niet nu moet hij worden opgestuurd naar samsung en ben ik me mobiel 2a3weken kwijt baal hier echt van
moosalino
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi friesian heb het niet via de pc gedaan alles ging goed tot de automatische op nieuwe opstart
moosalino
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee ben bij de phonehouse geweest die hebben met speciale software het geprobeerd maar dat lukte niet nu moet hij worden opgestuurd naar samsung en ben ik me mobiel 2a3weken kwijt baal hier echt van
Friesian

Gedreven Raadgever
  • 143Posts
  • 6Oplossingen
  • 57Likes
Samsung zal je telefoon waarschijnlijk "resetten" en opnieuw alles (fabrieksstandaard) installeren, je telefoon zal dan weer als nieuw zijn. Dat je de telefoon die termijn kwijt bent is lastig maar een normale termijn.
Je zult intussen wel een vervangend toestel gebruiken verwacht ik......

Groet,
Friesian
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic