Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,238Oplossingen
  • 1,677Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

datalimiet - Melding overschrijding Alleen-lezen Onopgelost

Kan ik met een Vodafone Scherp (500Mb data), de overschreiding van m'n bundel voorkomen door een instelling? Krijg je sowieso een SMS indien je dreigt de limiet te overschreiden, of moet je dit instel...

justinmul door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen internet op VLB Woensdrecht Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb sinds anderhalve week een baan op Woensdrecht. Hier is slechts heel af en toe een trage internetverbinding. Aangezien ik hier doordeweeks bijna alleen maar verbinding als ik wifi op mn k...

Asha 203 Hoe stel je een favoriet contact voor SMS in? Alleen-lezen Onopgelost

Hoe stel je een favoriet contact voor SMS in en hoe verwijder je zo'n contact weer uit je favorieten? Hier staat niets over in de handleiding (Nokia Asha 203)Ik bedoel hier NIET de sneltoesten mee (co...

Bianca7 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verlenging toch doorgevoerd ondanks annulering.. Alleen-lezen Onopgelost

29-11-2013 verlenging geannuleerd ivm een actie bij de PhoneHouse (50% korting op toestel bij vodafone abonnement). Dit was geen probleem volgens de klantenservice van Vodafone omdat het abonnement no...

tita14 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone onder ons werkt niet meer Alleen-lezen Onopgelost

Het blijkt dat vodafone onder ons vanaf afgelopen woensdag 6-3-2013 niet meer werkt, wanneer we onderling bellen gaan de bel minuten gewoon van je belbundel af, heb ik iets gemist, is er iets verander...

jain door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

4711HC - Fast forward? Alleen-lezen Opgelost

Hoi ik ben benieuwd wanneer op mijn lokatie de snelheid en de dekking worden verbeterd?dit na aanleiding van jullie fast forward project.mijn lokatie is 4711HC MVG Peter Valentijn

VoiceMail Alleen-lezen Onopgelost

Enige tijd geleden heb ik het twitter team gevraagd of Vodafone ook Visual VoiceMail gaat aanbieden voor de iPhone. Hierop konden ze nog geen antwoord geven. Vandaag verscheen echter het bericht dat c...

JustFer door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

wel 3G en H, geen internet sinds vanochtend 17/12/2013 Alleen-lezen Onopgelost

Sinds vandaag wel 3G en H te zien op mijn telefoon. Wifi doet het ook. Maar geen internet via de 3G en H dus. Simkaart er al uit gehad. Instellingen allemaal nagezien en kloppen ook. Paar keer aan en ...

Mobiel België Nederland Alleen-lezen Onopgelost

Goede middag, Ik ben op zoek naar het ideale abonnementje.Momenteel werk ik in Nederland, dus zit ik 5 dagen in Nederland en 2 in België.Hierbij SMS, Bel ik veel en maak ik regelmatig gebruik van Data...

josvc door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Iphone 4s kan wel Bellen maar heb geen internet verbinding Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb voor mijn vader ongeveer 2 weken geleden, zijn abonnement verlengt met BEL+SMS+WEB100 B . daar zit 200 mb internet bij. mijn vader heeft nu een iphone 4s. hij wilde op internet maar ik z...

rosahols door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

beste vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb 2 abelnomente 1 bij vodafone zelf en 1 bij hollandsnieuwe had ik een abloment besteld oke ik denk goeie deal mense omheen zegge is goeie deal oke ik heb het besteld en blijkt dat ik samung gala...

gewoon009 door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Een toestel bezorgen met betere 'echte' aanbiedingen. Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Een tijdje geleden kreeg ik een aanbod voor een galaxy mini omdat mijn abbo verlopen was. Man, van vodafone, gaf aan dat dit een vaste klanten actie was. Dacht, nou waarom niet en ging akkoord....

Salvador door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verlengen met ander toestel Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Mijn huidige abonnement loop 22-12-2013 af. Ik heb daarom gebruik gemaakt van een van de aanbiedingen van Vodafone.Ik heb een nieuw abonnement afgesloten met een nieuw toestel. Ik heb gekozen v...

JansenD10 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Data start te goed Alleen-lezen Opgelost

sinds 15 dec bij vodafone bij tegoed & verbruik is mijn start te goed data 529 ik betaal ongeveer de helft van mij red c abb deze maand.. Bij dat abb hoort 2 gb data dan zou het toch logisch zijn dat ...

ebuikje door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kosten friends and family abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Deze week heb ik een red simonly abonnement afgesloten met friends and family korting. Nu staat er op mijn contract dat ik uiteindelijk toch 39,- i.p.v. 32,- moet betalen (althans dit staat onder het ...

Neddy door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Krakerige belverbinding iPhone 5 Alleen-lezen Onopgelost

Ik ervaar al geruime tijd problemen met het bellen met de iPhone5. Ik hoor vaak de beller aan de andere kant krakend, zinnen vallen weg, waardoor het niet mogelijk is een gesprek te voeren. De beller ...

OJ door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abbo verlengt nu betere aanbieding wat nu? Alleen-lezen Opgelost

Ik heb 6 jan. mijn abbo verlengt (en verhoogd) Leuke actie 25% korting de eerste 12 maanden! Vandaag even op de site, Verbazing alom....Zelfde abbo, zelfde toestel, nu 50% korting ipv 25%. Enige versc...

Bietje6 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Informatie Extreem veel Internet 10 GB | Coulancebeleid voor bestellers in September Alleen-lezen Opgelost

Vodafone heeft van 1 oktober 2012 tot en met 6 januari 2013 een mooie actie: bij alle Bel+Sms+Web abonnementen Altijd/Extreem regulier, iPhone Altijd/Extreem en Bel+Sms+Web Sim Only Altijd krijg je ma...

Bas door Oud Community Moderator
  • 2791 Topics
  • 210 Oplossingen
  • 197 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen