Barbara Stegien

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

telefoon abonament

Ik bestelde tel 9 december, het geld werd ingenomen en ik heb geen antwoord.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @Barbara Stegienta 
Dat is natuurlijk wel vervelend. Wij kunnen als klanten onder elkaar hier niet mee helpen of je moet wachten op iemand van Vodafone (weet alleen niet wanneer deze hier weer online zijn). 

Wat je wel kan doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten. Deze mensen kunnen in het systeem kijken wat er aan de hand is en waarom het langer duurt. 
 

Alvast veel plezier met je nieuwe toestel, zodra je hem binnen hebt

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @Barbara Stegienta 
Dat is natuurlijk wel vervelend. Wij kunnen als klanten onder elkaar hier niet mee helpen of je moet wachten op iemand van Vodafone (weet alleen niet wanneer deze hier weer online zijn). 

Wat je wel kan doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten. Deze mensen kunnen in het systeem kijken wat er aan de hand is en waarom het langer duurt. 
 

Alvast veel plezier met je nieuwe toestel, zodra je hem binnen hebt

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes

Heb je ondertussen contact gehad met onze klantenservice @Barbara Stegienta of zal ik de status van je bestelling even nakijken? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic